Gjest Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Hatt et bærekraftig møte med Nav . Ikke jeg som er mistenksom - men de:)) Ble geleidet inn i en gang og en dør m autolås slo igjen bak meg. Når jeg skulle ut måtte saksbehandler ta frem et nøkkelknippe- Fengslede Var sikkerhet som saksbehandler sa- jeg sa jeg skjønte de måtte prioritere den. Vedr min sak møtte jeg nå romslighet og vi snakket om muligheter. Det var godt. Puster letter ut:)) Endret 3. februar 2015 av En namnlaus 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Så bra du hadde et positivt møte, stå på 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Vedr min sak møtte jeg nå romslighet og vi snakket om muligheter. Det var godt. Puster letter ut:)) NAV er ikke så ille hvis man har flaks med saksbehandleren. 0 Siter
future life Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Hm, da synger jeg hallelujah :-). 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. februar 2015 Skrevet 4. februar 2015 Hatt et bærekraftig møte med Nav . Ikke jeg som er mistenksom - men de:)) Ble geleidet inn i en gang og en dør m autolås slo igjen bak meg. Når jeg skulle ut måtte saksbehandler ta frem et nøkkelknippe- Fengslede Var sikkerhet som saksbehandler sa- jeg sa jeg skjønte de måtte prioritere den. Vedr min sak møtte jeg nå romslighet og vi snakket om muligheter. Det var godt. Puster letter ut:)) Jeg er glad på dine vegne. Minn deg selv på dette møtet neste gang kaos-paranoiaen herjer. 0 Siter
Caylee Skrevet 4. februar 2015 Skrevet 4. februar 2015 Så bra møtet gikk bra Det kan hjelpe mye på håp 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Jeg er glad på dine vegne. Minn deg selv på dette møtet neste gang kaos-paranoiaen herjer.takk XBellaX:) kjenner meg generelt offensiv om dagen og jeg har så mye å ta igjen. Nå vil jeg alt på en gang - men litt usikker på retning i henhold til jobb. Tror jeg er villig til å ta noen sjanser istedet for " og pakkes inni bomull " ved å praktisere via en nav bedrift . Samtidig så inderlig godt å få lov å være usikker på egen psykiske helse , jeg tror nav støtter m utelukkende Pga såkalt god dokumentasjon av helsemessige forhold. Kanskje gir bare det meg så mye energi at jeg kan våge å ta sats og finne igjen meg selv - realisere intense drømmer og ambisjoner . Vet ikke om jeg orker å bevise for nav at jeg kan fungere først, jeg vet jeg kan fungere meget tilfredsstillende og kjenner nå jeg har lyst til å utfordre fotfestet. Vil ikke posisjonere meg selv som en syk da blir jeg en syk. Jeg har selvtillit . Mange tror den er vaklevoren. Jeg har kjent meg skadeskutt og usikker - men vet hva jeg står for. Men dette er vrient , om natten tenker jeg at hvis jeg våger og klarer vil jeg få panikk om det blir virkelighet. Aner ikke helt retning , men vet hva jeg vil og at jeg har mye å gi oftere mange planer. Holder dessverre ofte bare halve dagen og sover urolig. Klarte å være ganske ærlig til den nav ansatte og jeg har visst lov å kjenne litt på det og hi hi - hun hørtes ut til å ha stor tro på at jeg kan:)) skal gi jernet snart - vil ikke miste meg selv i psykelighet, får jeg mer oversikt over den- blir det kanskje og lettere å navigere i den. Dyrker litt interesser om dagen , kjenner jeg er i live og er i ferd med å finne igjen min skaperkraft, energi, inspirasjon og livsglede. Skal på en sosial happening i dag og gler m til å omgås andre mennesker:) Til alle på dol: håper det er smittsomt !!! Endret 5. februar 2015 av En namnlaus 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.