Gjest Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Helt ferdig etter nav møte - fryser og trøtt . Kan trøttheten son stadig hjemsøker m komme av dette ? Hadde drukket 1 liter kaffe før nav møte- på tom mage og følte meg skikkelig i hundre. Så utslitt nå. Synes jeg blir så sliten så fort . 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Helt ferdig etter nav møte - fryser og trøtt . Kan trøttheten son stadig hjemsøker m komme av dette ? Hadde drukket 1 liter kaffe før nav møte- på tom mage og følte meg skikkelig i hundre. Så utslitt nå. Synes jeg blir så sliten så fort . Det er utrolig hvor sliten psyken kan gjøre en også. 0 Siter
ISW Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Den eneste måten du kan få et svar på dette er å ta en blodprøve på stoffskifte hos fastlegen din 0 Siter
Gjest Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Den eneste måten du kan få et svar på dette er å ta en blodprøve på stoffskifte hos fastlegen din ja, funnet ut det nå. Er dette spesiell prøve tro, ? har jo tatt " lite påfallende " tester tidligere , kun litt folatmangel visst . 0 Siter
Gjest Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Det er utrolig hvor sliten psyken kan gjøre en også.ja snakk om å bli medtatt, under dyne og teppe på soverom nå og hutrer. Lurer på om jeg tøffet m Pga kaffen, måtte sende e post og si jeg må snakke m lege om en avtale vi gjorde. Usikker på egen friskhet og sykhet dessverre . Og nå var jeg kvalm og. Nav snille , det var helt ok jeg drøfta m lege . Endret 3. februar 2015 av En namnlaus 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 ja snakk om å bli medtatt, under dyne og teppe på soverom nå og hutrer. Lurer på om jeg tøffet m Pga kaffen, måtte sende e post og si jeg må snakke m lege om en avtale vi gjorde. Usikker på egen friskhet og sykhet dessverre . Og nå var jeg kvalm og. Nav snille , det var helt ok jeg drøfta m lege . Ja du får gå til lege, ikke alltid like lett å skille psykisk og fysisk det er sikkert. God bedring :-) 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 ja snakk om å bli medtatt, under dyne og teppe på soverom nå og hutrer. Lurer på om jeg tøffet m Pga kaffen, måtte sende e post og si jeg må snakke m lege om en avtale vi gjorde. Usikker på egen friskhet og sykhet dessverre . Og nå var jeg kvalm og. Nav snille , det var helt ok jeg drøfta m lege . Det kan jo være reaksjon på NAV-besøket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.