turo Skrevet 22. desember 2001 Skrevet 22. desember 2001 Jeg har hatt feber opp mot 40, 4 dager i strekk. Var hos legen etter 4 dager, og han trodde det var streptokokker i halsen. Fikk penicillin, men tror nå selv at jeg har fått sopp. Tunga er helt hvit, og det er blemmer på den og ellers i munnen. Det er vondt å svelge og snakke. Kutta ut penicillin, og tar nå Fungizone i stedet...HAr hatt et lignende utbrudd før. Er det noen som kanskje kan svare meg? 0 Siter
Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob Skrevet 26. desember 2001 Skrevet 26. desember 2001 Det er meget mulig at du har soppinfeksjon, og da skulle vel Fungizonen virke. Men sikker kan jeg ikke være uten å ha sett det, og helst tatt prøve til undersøkelse i laboratoriet. Hilsen 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 11. januar 2002 Skrevet 11. januar 2002 hvis du har hatt lignende infeksjon i nær fortid, og i tillegg har hovne lymfekjertler kan det være symptom på hiv. Ta en blodprøve hos legen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.