Gå til innhold

Hvorfor?


Caylee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    58

  • Toga

    40

  • slabbedask

    17

  • Trine

    16

Mest aktive i denne tråden

Åja da så. Så bra det ikke tar lengre tid:)

Nei, det er ikke smart

Jeg mente det er ikke helt boksvalig. Mente at matforgiftningen var alt det vonde, mens å kaste opp var å prøve bli kvitt det ;)

 

Åja...hehe, takk for oppklaringen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja...hehe, takk for oppklaringen ;)

Åja...hehe, takk for oppklaringen ;)

Nå må dere slutte med denne småpratingen. Det liker ikke webbis.

Anonymous poster hash: 82696...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarer ikke alle av flere grunner.  Enkelte ganger blir det å gjenta seg selv hvis jeg skal svare alle i samme tråd.  Noen ganger vet jeg ikke hva jeg skal svare.  Og andre ganger har jeg mer enn nok med meg selv til å tenke på det.  Jeg setter likevel pris på alle svarene jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke alle av flere grunner.  Enkelte ganger blir det å gjenta seg selv hvis jeg skal svare alle i samme tråd.  Noen ganger vet jeg ikke hva jeg skal svare.  Og andre ganger har jeg mer enn nok med meg selv til å tenke på det.  Jeg setter likevel pris på alle svarene jeg får.

Skjønner. Blir jo ofte slik at det kan bli mange å svare på en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke noe mer skyldig i det enn de fleste andre her :)

Det er sant. Men da admin tok det opp, følte jeg på meg at jeg var med på det :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Men da admin tok det opp, følte jeg på meg at jeg var med på det :ph34r:

 

Jaja...spiller det noen rolle da? Finnes værre ting å være medskyldig i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var visst en sånn prioritert pasient så da hadde de frist til ut i april for å starte utredning/behandling. Sånn er det når fastlegen vet hvordan man bør skrive henvisningen.

 

Det er utrolig stor forskjell på tempo og tilbud rundt omkring i landet. Her i fylket er det tydligvis bare rot. I min svar på henvisning stod det "den faglige vurderingen konkluderer med at du ikke er i den høyest prioriterte pasientgruppen", "du får likevel tilbud om helsehjelp" og "oppstart for behandling antas iverksatt innen 10 måneder". 

 

Utredningen var ferdig for 15 måneder siden, og etter det har det ikke vært noe tilbud. Men men. Man får være glad man har benzo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig stor forskjell på tempo og tilbud rundt omkring i landet. Her i fylket er det tydligvis bare rot. I min svar på henvisning stod det "den faglige vurderingen konkluderer med at du ikke er i den høyest prioriterte pasientgruppen", "du får likevel tilbud om helsehjelp" og "oppstart for behandling antas iverksatt innen 10 måneder". 

 

Utredningen var ferdig for 15 måneder siden, og etter det har det ikke vært noe tilbud. Men men. Man får være glad man har benzo...

 

I brevet jeg fikk står det at de konkluderer med at jeg har rett til prioritert helsehjelp fra spesialisthelsetjenesten. De har vurdert det ut ifra henvisningen og tilleggsopplysninger. Jeg har skrevet masse og det ville fastlegen legge ved henvisningen. Men legen min er veldig flink og vet hva hun må gjøre for at man skal bli prioritert. Men det er jo feil at det er fastlegens engasjement og evne til å skrive henvisning som bestemmer hvor lenge man må stå i kø.

 

Helt klart stor forskjell på tilbudene rundt i landet, men jeg tror alle kan henvises dit jeg ble henvist selv om det ikke er så praktisk om man bor langt unna. Det er et annet fylke enn det jeg bor i, men det er samme helseregion. Vet ikke om jeg får noe mer hjelp når utredningen er ferdig. Det blir vel i såfall på DPS i kommunen. Om jeg har asperger så er det kanskje ikke så mye hjelp å få der for der har de ingen spesialister på det. Legen min sier jeg får holde på sykepleieren så lenge jeg kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig stor forskjell på tempo og tilbud rundt omkring i landet. Her i fylket er det tydligvis bare rot. I min svar på henvisning stod det "den faglige vurderingen konkluderer med at du ikke er i den høyest prioriterte pasientgruppen", "du får likevel tilbud om helsehjelp" og "oppstart for behandling antas iverksatt innen 10 måneder". 

 

Utredningen var ferdig for 15 måneder siden, og etter det har det ikke vært noe tilbud. Men men. Man får være glad man har benzo...

Det var alt for lang tid. Veldig trist du får så dårlig hjelp. Går du regelmessig til fastlegen eller lignende? Noen burde jo reagere på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...