Gjest betina Skrevet 23. desember 2001 Skrevet 23. desember 2001 Ser i et innlegg 17.12. at det anbefales å bruke eldre allergitabletter, med grundigere forskning, ved graviditet. Jeg er helt avhengig av 1 tablett Zyrtec hver dag. Får intens kløe om jeg hopper over en dag. Hva kan brukes i steden for Zyrtec under svangerskap? 0 Siter
tiliti Skrevet 25. desember 2001 Skrevet 25. desember 2001 Jeg brukte polaramin.Fungerte utmerket! Noen kan bli litt trøtte av de eldre typene,da kan det kanskje hjelpe å bytte igjen,men som oftest går det seg til i løpet av noen dager. 0 Siter
Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im Skrevet 27. desember 2001 Skrevet 27. desember 2001 Kjære betina Det er ikke påvist skader ved bruk av Zyrtec, men prinsipielt er det anbefalt å ikke bruke medisiner de første tre månedene av et svangerskap. Snakk med legen din om hvilke antihistaminer du bør bruke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.