Gå til innhold

LEGE se denne please

Anbefalte innlegg

Gjest meget bekymret

den 22.12.2001 hadde jeg disse symptomene det (Det verket i hele kroppen, for det meste i musklene ikke ledd,det forsvant utpå natten)dagen etterpå den 23 hadde jeg antydning til "letthet i hodet", og antydning til begynnende ubehagelig mage, men hode -maveubehaget stoppet etter et toalettbesøk, med normal avføring.

samtidig med det jeg nevnte i forrige setning kunne jeg merke(se) en slags tendens til noe/litt sløret blikk, det holdt ikke på lenge.

Til slutt idag observerte jeg minst 7 utslett + en del mindre prikker som ser ut til å bli det samme. Et på den høyre hofta,3 i den venstre armhulen, et på halsen, 2 på den venstre overarmen. utslettene ser ut til å være åpne dvs hudlaget under synes(røde), størrelsen på hver er av de største er fra 2 millimeter til 3-millimeter. Har ett bittelite ubehag ved å svelge (Høyreside av hals, men dett er ikke vondt.) Vet ikke hvor lenge utslettene kan ha vært der...Hva kan dette være,vær så snill å svar på dette!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40404-lege-se-denne-please/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Dette kommer desverre litt forsinket, og ikke kan jeg heller gi deg noe fornuftig svar. Dette med å stille en slik "fjerndiagnose" er ganske håpløst. Jeg er svært usikker på hvorvidt dine plager har noe med infeksjon å gjøre. Jeg er mer tilbøyelig til å tro at det kan være noe med allergi, men det sikreste er, om du fortsatt plages avg det, å gå til en lege som for det første kan spøre de relevante spørsmål og ikke minst kan se på de utslettene. Sorry, det var lite å trøste seg med.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40404-lege-se-denne-please/#findComment-152306
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...