pingla Skrevet 23. desember 2001 Skrevet 23. desember 2001 vil bare ønske alle en riktig go jul jeg! for håpe dere for en go jul! -så go som overhodet mulig.. og som Ritva sier.. d er mye opp til oss selv! ønsker at alle får d best mulige ut av julen *nissehaijuleklemmer til de som vil ha* klem fra pingla 0 Siter
DIXI Skrevet 24. desember 2001 Skrevet 24. desember 2001 Kjære Pinglis! Gledelig jul til deg også!! Håper julenissen kommer en tur innom deg også! Julenissemorklem fra Grete :-) 0 Siter
djevel Skrevet 25. desember 2001 Skrevet 25. desember 2001 Jeg tar med stor glede imot en klem fra deg pingla,og jeg sender deg en stor og god en tilbake,med et ønske om ei kjempefin og rolig jul! Klemeliklem 0 Siter
ScarTissue Skrevet 25. desember 2001 Skrevet 25. desember 2001 Pingla! Enig med både deg og Ritva i det..at det er mye opp til en selv... Ønsker deg en herlig jul! *juleklem* 0 Siter
Anki Skrevet 26. desember 2001 Skrevet 26. desember 2001 Kjære pingla Vil ønske deg en fin romjul og et riktig godt nytt år. Romjulsklemmer fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.