Gå til innhold

Bør jeg kontakte sykehus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min mor som er alkoholiker ringte og sa hun var innlagt på sykehus pga kraftig hjerneinfarkt. Dem skrev henne ut etter noen timer. Men det et jo umulig. Hun har kommet med løgner før når hun er dårlig pga alkohol. Bør jeg ringe sykehuset og spørre om det stemmer?

Anonymous poster hash: 3dc48...792

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404371-b%C3%B8r-jeg-kontakte-sykehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

De fant ikke noe om at hun hadde vært innlagt. Kan jo være at hun var på legevakta og da blir det annerledes. Men uansett så sender dem ikke hjem ei dame i i begynnelsen av 70 årene hjem når hun har kraftig hjerneinfarkt. Selv om hun er preget av en periode med alkohol og tabletter.

De fant ikke noe om at hun hadde vært innlagt. Kan jo være at hun var på legevakta og da blir det annerledes. Men uansett så sender dem ikke hjem ei dame i i begynnelsen av 70 årene hjem når hun har kraftig hjerneinfarkt. Selv om hun er preget av en periode med alkohol og tabletter.

Er du helt sikker på at hun har vært innlagt/hos legevakt i det hele tatt da? Hvis hun lyver om kraftig hjerteinfarkt, så kan hun vel lyve om innleggelse også? 

Nei , jeg er ikke sikker på at hun har vært på legevakten. Hun lyver ofte så vanskelig å tro på henne.

Når hun en dag blir syk så orker ingen å bry seg.

Nettopp - og det er det som er så skummelt. Og vi i familien sliter oss ut fordi vi aldri tør å ikke bry oss ... 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...