Gå til innhold

Viktig å huske på


Lurings

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

jeg var alt for trøtt til å ikke gjøre det..

 

Men man blir trøtt av søvn. Hvis man hele tiden har søvnunderskudd, så blir man aldri ordentlig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man blir trøtt av søvn. Hvis man hele tiden har søvnunderskudd, så blir man aldri ordentlig trøtt.

det er sant, vond sirkel det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant, vond sirkel det der

 

:)

 

Bedre enn å være sløv og søvnig hele tiden... eller det er jo mer behagelig da, men man blir misfornøyd når man får gjort mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Bedre enn å være sløv og søvnig hele tiden... eller det er jo mer behagelig da, men man blir misfornøyd når man får gjort mindre...

ja absolutt. er litt sur på meg selv:P

 

og nå er klokka..litt over 1 på natta.. og jeg var dum sove ista.. og slik forsette det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja absolutt. er litt sur på meg selv:P

 

og nå er klokka..litt over 1 på natta.. og jeg var dum sove ista.. og slik forsette det

 

Det er en akilleshæl det med søvnen, det er sikkert og visst. Har du noe du må for tiden, eller sluttet du på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en akilleshæl det med søvnen, det er sikkert og visst. Har du noe du må for tiden, eller sluttet du på skolen?

jeg går på skolen.. haha

det er det verste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går på skolen.. haha

det er det verste..

 

Det er jo bra. ;) Viktig det med VGS. Det er ikke bare-bare å ta det opp igjen om man blir over en viss alder. Det er ikke alle som syns det føles så bra å gå der som 35-åring sammen med de på 15-19... men du er jo bare litt eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bra. ;) Viktig det med VGS. Det er ikke bare-bare å ta det opp igjen om man blir over en viss alder. Det er ikke alle som syns det føles så bra å gå der som 35-åring sammen med de på 15-19... men du er jo bare litt eldre.

Joa.. jeg prøver. Men liker det ikke

Hehe ja 4 måneder eldre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa.. jeg prøver. Men liker det ikke

Hehe ja 4 måneder eldre :P

 

Men det er vel ikke lenge igjen nå? Et par måneder til med undervisning, og så kan du sitte med noen eksamenssett noen uker og så er det overstått.

 

Hm... begynner å bli sånn trøtt-frysen jeg, det lover bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel ikke lenge igjen nå? Et par måneder til med undervisning, og så kan du sitte med noen eksamenssett noen uker og så er det overstått.

 

Hm... begynner å bli sånn trøtt-frysen jeg, det lover bra. :)

jeg prøver holde ut til sommeren. ikke så lenge igjen som du sier nei før ferie^^ og imorgen er det påskeferie:)

 

Så bra du starter bli trøtt, er midt på natta ;) Samme her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver holde ut til sommeren. ikke så lenge igjen som du sier nei før ferie^^ og imorgen er det påskeferie:)

Så bra du starter bli trøtt, er midt på natta ;) Samme her også.

På tide med marsipan da, er tross alt lenge siden jul... ;)

La meg jeg. Men bruker lang tid på å "falle i ro". :)

Bør vurdere å droppe sosiale medier etter 21, men jeg er visst et sosialt vesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...