Gå til innhold

Slankeoperert og matpauser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg jobber i helse og omsorg bransjen. Noen dager er det travelt og vi får ikke tid til å spise. Det er kjipt men ikke noe å gjøre med. Det skjer tid som gjør til at matpause må vike. Men nå har vi en student hos oss som er slankeoperert for noen år siden. Hun klager så mye på dette med matpause. Må ha mat hver 3 time. Jo, jeg skjønner det men det trenger jo egentlig vi andre også. Hun har snakket med sjefen for å få innvilget spisepause hver 3 time. Er dette riktig overfor oss andre?

Anonymous poster hash: cbf5b...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i helse og omsorg bransjen. Noen dager er det travelt og vi får ikke tid til å spise. Det er kjipt men ikke noe å gjøre med. Det skjer tid som gjør til at matpause må vike. Men nå har vi en student hos oss som er slankeoperert for noen år siden. Hun klager så mye på dette med matpause. Må ha mat hver 3 time. Jo, jeg skjønner det men det trenger jo egentlig vi andre også. Hun har snakket med sjefen for å få innvilget spisepause hver 3 time. Er dette riktig overfor oss andre?

Anonymous poster hash: cbf5b...5d4

 

Studenten er i en unntakssituasjon, hun går som ekstra og står langt friere, hennes tilstand har lite med saken å gjøre.  Jeg synes heller dere skal rette fokuset mot at dere faktisk trenger en matpause i løpet av vakten og forsøke organisere dere/avlaste hverandre slik at dere kan få til dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tjener nok mest på å være løsningsorienterte og rette fokus mot hvordan dere ev. kan få tatt matpause selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i helse og omsorg bransjen. Noen dager er det travelt og vi får ikke tid til å spise. Det er kjipt men ikke noe å gjøre med. Det skjer tid som gjør til at matpause må vike. Men nå har vi en student hos oss som er slankeoperert for noen år siden. Hun klager så mye på dette med matpause. Må ha mat hver 3 time. Jo, jeg skjønner det men det trenger jo egentlig vi andre også. Hun har snakket med sjefen for å få innvilget spisepause hver 3 time. Er dette riktig overfor oss andre?

Anonymous poster hash: cbf5b...5d4

Man trenger jo ikke en halvtimes pause for å få i seg en matbit og siden hun er slankeoperert spiser hun vel bare små måltider om gangen? Om hun deler opp den halvtimen hun skal ha i 3x10 min eller 2x15 min skulle vel det være greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...