Gå til innhold

Astma og reise til tropiske strøk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Her hadde det vaert greit med svar fra andre som har proevd, for det er nemlig slik at det kan gaa riktig bra men ogsaa det motsatte. Noen taaler godt tropisk luft, etter hva jeg hoerer gjoer nok de fleste det. Andre kan reagere paa det med aa bli daarligere. Jeg ville nok ha tatt sjansen selv, men for sikkerhets skyld snakk med legen din, som kjenner barnet og som muligens kan gi dere noen gode raad med paa veien. Men noen prinsippielle grunner er det ikke for ikke aa dra.

Her hadde det vaert greit med svar fra andre som har proevd, for det er nemlig slik at det kan gaa riktig bra men ogsaa det motsatte. Noen taaler godt tropisk luft, etter hva jeg hoerer gjoer nok de fleste det. Andre kan reagere paa det med aa bli daarligere. Jeg ville nok ha tatt sjansen selv, men for sikkerhets skyld snakk med legen din, som kjenner barnet og som muligens kan gi dere noen gode raad med paa veien. Men noen prinsippielle grunner er det ikke for ikke aa dra.

Vi er forskjellige, selv er jeg slik at jeg reagerer på fuktig luft og ekstrem varme, andre tåler dette meget bra.

Man vet likevel ikke hvordan slikt virker før man har prøvd det, så jeg synes dere skal gi det et forsøk, men sørg for å skaffe reiseforsikring, i tilfelle det ikke går, og dere må reise hjem igjen.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...