Gjest ndya Skrevet 28. desember 2001 Skrevet 28. desember 2001 Hei Har vært i utlandet (sørlige afrika) siste året, og lurer på når jeg kan begynne å gi blod igjen Kan man gi blod dersom man har hatt utbrudd av herpes en gang for fem år siden? På forhånd takk 0 Siter
Nøste Skrevet 31. desember 2001 Skrevet 31. desember 2001 Den enkleste måten å få svar på dette på, er å ringe nærmeste blodbank. Det er en karantenetid for de som har vært i utlandet, og spesielt til landt som f.eks. Afrika. 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 1. januar 2002 Skrevet 1. januar 2002 Sannsynligvis kan du da gi blod etter et halvt år etter du har vært der. 0 Siter
ista Skrevet 1. januar 2002 Skrevet 1. januar 2002 Jeg bodde i frankrike noen år og ga blod der. Da jeg så kom til Blodbanken her hjemme fikk jeg beskjed om å vente i 3 år! Nå er det for sent uansett... hilsen 0 Siter
Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob Skrevet 3. januar 2002 Skrevet 3. januar 2002 Karantentiden er vanligvis 6 mndr. Din gamle herpesutbrydd spiller ingen rolle i blodgiversammenheng. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.