Gå til innhold

Det tar aldri slutt


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Der er vi uenige og det er vel egentlig dette som gjør det så vanskelig for deg (blant annet) å fortsette med medisiner. Det blir en evig kamp med å håndtere denne "gaven", og så føler du deg mislykket når du ikke, i dine øyne, klarer det.  Du er, dessverre, ikke alene om å ha det synet.

Jeg er nok ikke den første eller den siste med evner som har tatt antipsykotika, det er et nederlag at jeg tar dem fortsatt for jeg vil gjerne takle dette på en bedre måte. Bare jeg hadde vært sterkere hadde jeg klart det, men hvordan får man sterke nerver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er nok ikke den første eller den siste med evner som har tatt antipsykotika, det er et nederlag at jeg tar dem fortsatt for jeg vil gjerne takle dette på en bedre måte. Bare jeg hadde vært sterkere hadde jeg klart det, men hvordan får man sterke nerver?

 

Hva om evnene er sykdommen?

Anonymous poster hash: 49741...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Hva om evnene er sykdommen?

Anonymous poster hash: 49741...c03

 

Evnene gjør meg syk, hadde jeg bare taklet det bedre. Da hadde det jo ikke vært sykdom men en gave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

" Helt fra jeg var barn har jeg trodd at jeg skal dø snart. Sånn er det fremdeles"

 

Og hvis du fortsetter å tenke slik, får du  rett til slutt ;)

 

 

Litt trøst fra meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke den første eller den siste med evner som har tatt antipsykotika, det er et nederlag at jeg tar dem fortsatt for jeg vil gjerne takle dette på en bedre måte. Bare jeg hadde vært sterkere hadde jeg klart det, men hvordan får man sterke nerver?

 

Det er mange måter å takle diagnosen din på, èn av dem er å erkjenne at det er en sykdom og ikke evner. Jeg forstår at vi er uenige der og det er egentlig ikke så viktig hvem som har rett, det som er viktig er at du blir alvorlig syk når du seponerer og/eller reduserer. 

 

"Bare jeg hadde vært sterkere så hadde jeg klart det" skriver du, det er synd du føler det slik. Det er ikke det minste vanskelig å forstå at du aller helst vil klare deg uten medisiner men all din sykdomshistorie viser at det dessverre ikke går bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

" Helt fra jeg var barn har jeg trodd at jeg skal dø snart. Sånn er det fremdeles"

 

Og hvis du fortsetter å tenke slik, får du  rett til slutt ;)

 

 

Litt trøst fra meg :P

Ja alle dør jo til slutt...jeg er redd for å dø selv om jeg tror på noe etterpå. Det er jo noe man må gjøre alene, gå over til den andre siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Det er mange måter å takle diagnosen din på, èn av dem er å erkjenne at det er en sykdom og ikke evner. Jeg forstår at vi er uenige der og det er egentlig ikke så viktig hvem som har rett, det som er viktig er at du blir alvorlig syk når du seponerer og/eller reduserer. 

 

"Bare jeg hadde vært sterkere så hadde jeg klart det" skriver du, det er synd du føler det slik. Det er ikke det minste vanskelig å forstå at du aller helst vil klare deg uten medisiner men all din sykdomshistorie viser at det dessverre ikke går bra. 

Vet iallefall om folk i alternativ bransjen som ble satt på medisiner fordi de "hallusinerte", som i dag jobber med alternative ting. Men vi er jo ikke alle like, nei det går jo ikke så bra uten medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet iallefall om folk i alternativ bransjen som ble satt på medisiner fordi de "hallusinerte", som i dag jobber med alternative ting. Men vi er jo ikke alle like, nei det går jo ikke så bra uten medisiner. 

 

Generelt sett vil jeg si det er mye humbug og tullball i den såkalte "alternativbransjen".

Anonymous poster hash: 49741...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Generelt sett vil jeg si det er mye humbug og tullball i den såkalte "alternativbransjen".

Anonymous poster hash: 49741...c03

 

Det er endel seriøse der også, det vet jeg og jeg har tro på dem. Jeg har sett og hørt ting og stoler på opplevelsene mine, er det humbug av den grunn? Vet jo hva jeg har opplevd og det er ikke noe jeg finner på, det er virkelig. Sånn er det jo for dem også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...