Gå til innhold

Søvnrestriksjoner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Er det like inspirerende å arbeide med pasienter som ikke lykkes i alt også?

Anonymous poster hash: de86f...e4f

Lykkes er ikke poenget.

Her var poenget innsatsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Legen min ble langt fra begeistret da jeg fortalte han om svar fra deg.  Han ba meg her i fra å ikke lytte til leger på nettet.  Det var da han hadde foreskrevet imovane og 5 mg vival hver kveld og jeg tok en ekstra stillnoct som lå i nattbordsskuffa.  For et uhell tok jeg dette to ganger og ble så stressa at jeg sovnet ikke med engang som en egentlig hadde trodd.

 

Jeg tror ikke at jeg noen sinne har bedt lege om imovane, men at det har vært foreslått for at jeg skal få nok hvile.  Vival om kvelden får å slippe angsten om natta.  Legen var klar på at jeg burde ha ringt legevakten siden jeg hadde tatt så stor dose selv om den ikke var dødelig, men for å følge med meg som bor alene.  Imovane fungerer utmerket igjen som det skal etter råd fra legen og han vet om mine sykdommer.  Han ristet på hodet over sånn råd å stå uten sovemedisiner i mange måneder og ikke få sove og sa at det ville ta knekken på meg.



Anonymous poster hash: cbbce...8f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykojenta

Dette har vært såpass vellykka at jeg ikke trengte trappe opp mer

Jeg skal legge meg ved midnatt og stå opp åtte. Skal holde det sånn framover.

 

Vellykka prosjekt = :D

verdt hver ei hard natt og dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykojenta

Gratulerer, kjempeflink har du vært! :)

Anonymous poster hash: de86f...e4f

Tusen takk!

Det gjør godt å endelig få til noe her i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk!

Det gjør godt å endelig få til noe her i livet :)

Dette er starten, fortsett sånn så lykkes du i mer, just do it :) unner deg dette her ;)

Anonymous poster hash: de86f...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...