stjernestøv Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Jeg fikk lyrica for angst en gang, og det hjalp 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. april 2015 Forfatter Skrevet 30. april 2015 (endret) . Endret 30. april 2015 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Joda, det kan hjelpe. Har forsøkt det, men var trøtt, ukonsentrert, ukoordinert og fikk dårlig balanse. Og det ble ikke bedre etter en tids bruk. Reaksjonsevnen var sikkert så som så. Man har visst bestemt at det ikke er trafikkfarlig, men at alt av benzodiazepiner er det. Skulle like å se resultatet, om de hadde plassert meg i en kjøresimulator på f.eks. 0,5 mg Xanor, kontra 150 mg Lyrica (opptil 600 mg brukes for generalisert angst). Synes egentlig man burde teste hver enkelt individuelt mht kjøreferdigheter og medisinbruk, istedet for å innføre disse hodeløse, generelle bestemmelsene man gjør i dag, hvor man vekselsvis bruker "hensyn til grunnlidelser" som argument når det gjelder enkelte lidelser, men ser helt bort ifra det om man har andre lidelser. Der er det visst mer beleilig å ta hensyn til trafikksikkerhet. Anonymous poster hash: 19625...689 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. april 2015 Forfatter Skrevet 30. april 2015 Joda, det kan hjelpe. Har forsøkt det, men var trøtt, ukonsentrert, ukoordinert og fikk dårlig balanse. Og det ble ikke bedre etter en tids bruk. Reaksjonsevnen var sikkert så som så. Man har visst bestemt at det ikke er trafikkfarlig, men at alt av benzodiazepiner er det. Skulle like å se resultatet, om de hadde plassert meg i en kjøresimulator på f.eks. 0,5 mg Xanor, kontra 150 mg Lyrica (opptil 600 mg brukes for generalisert angst). Synes egentlig man burde teste hver enkelt individuelt mht kjøreferdigheter og medisinbruk, istedet for å innføre disse hodeløse, generelle bestemmelsene man gjør i dag, hvor man vekselsvis bruker "hensyn til grunnlidelser" som argument når det gjelder enkelte lidelser, men ser helt bort ifra det om man har andre lidelser. Der er det visst mer beleilig å ta hensyn til trafikksikkerhet. Anonymous poster hash: 19625...689 Ja ikke vet jeg, reglene er syke. Alle reagerer ulikt på medisiner, det er jo helt klart for hvem som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.