Gå til innhold

Sosiale relasjoner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Turgåing kan være sosialt. Du kan jo sjekke om DNT har noen turer du kan være med på. Eller om det er noen fellesturer i regi av kommunen.

 

Sikkert koselig å være på tur med noen, men tingen er at jeg er ganske "kresen"... eller bedre sagt da, det er få jeg trives med. Så sånne fellesturer tror jeg ikke er noe for meg. Jeg kunne ønske meg middagsgjest(er), det er sånne ting jeg tenker på. ;) Sånn kose seg hjemme. Så kan jeg dra på turen min alene, nyte aleneheten.

Anonymous poster hash: fb980...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

 

Sikkert koselig å være på tur med noen, men tingen er at jeg er ganske "kresen"... eller bedre sagt da, det er få jeg trives med. Så sånne fellesturer tror jeg ikke er noe for meg. Jeg kunne ønske meg middagsgjest(er), 

 

 

Du kan melde deg på 4-Stjernes middag.

Anonymous poster hash: 9c5a1...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sikkert koselig å være på tur med noen, men tingen er at jeg er ganske "kresen"... eller bedre sagt da, det er få jeg trives med. Så sånne fellesturer tror jeg ikke er noe for meg. Jeg kunne ønske meg middagsgjest(er), det er sånne ting jeg tenker på. ;) Sånn kose seg hjemme. Så kan jeg dra på turen min alene, nyte aleneheten.

Anonymous poster hash: fb980...0d5

 

 

Finnes det ikke sånne vennegrupper da? På fb bl.a. Forstår godt at du ikke vil dra på tur alene. Jeg pleier å dra sammen med en til, som jeg kjenner godt, men etter et døgn så savner jeg ro og aleneheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes det ikke sånne vennegrupper da? På fb bl.a. Forstår godt at du ikke vil dra på tur alene. Jeg pleier å dra sammen med en til, som jeg kjenner godt, men etter et døgn så savner jeg ro og aleneheten.

 

Bor på et ganske lite sted, så det er begrensninger. Men jeg har ikke noe imot å dra alene. Egentlig så er det slitsomt å være sosial lenge av gangen, og særlig med samme person(er).

Anonymous poster hash: fb980...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bor på et ganske lite sted, så det er begrensninger. Men jeg har ikke noe imot å dra alene. Egentlig så er det slitsomt å være sosial lenge av gangen, og særlig med samme person(er).

Anonymous poster hash: fb980...0d5

 

 

Ja, det er det. Folk skal skravle så fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er det. Folk skal skravle så fælt.

 

Det syns jeg ikke, er ikke de erfaringene jeg har. Men jeg blir sliten av å ha folk rundt meg, og måtte forholde meg til andre.

Anonymous poster hash: fb980...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men nå føler jeg meg ensom, gitt. Gikk en tur til butikken for å handle noe jeg ikke trengte her og nå, men i stedet for å forte meg hjem så fort jeg kan, som jeg pleier, så ruslet jeg sakte, og så meg omkring. Nå har det jo blitt sommerkveld. Da føler man seg ensom. Det er noe annet midt på vinteren. Jeg har ingen angst for å dra til butikken, men jeg klarer ikke snakke med noen. Det er en liten lokalbutikk så alle vet jo hvem de andre er - jeg kunne jo i teorien innledet en samtale, når de ansatte ikke har noe å gjøre så sent på dagen. Men jeg klarer ikke snakke med andre. Jeg klarer å ringe til NAV, uten problemer. Men det er noe helt annet. Jeg klarer ikke noe personlig. Det syns jeg er synd. Nå går jeg ikke i terapi lenger heller, da kommer jeg i alle fall ingen vei med dette, men det hadde jo ingen effekt uansett så det spiller jo ingen rolle. Jeg vet ikke om noe som kan virke positivt. Det virker til at jeg er et tilbakelagt kapittel i historien. Et kjedelig, nitrist kapittel alle bare skummer gjennom og glemmer.



Anonymous poster hash: fb980...0d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men nå føler jeg meg ensom, gitt. Gikk en tur til butikken for å handle noe jeg ikke trengte her og nå, men i stedet for å forte meg hjem så fort jeg kan, som jeg pleier, så ruslet jeg sakte, og så meg omkring. Nå har det jo blitt sommerkveld. Da føler man seg ensom. Det er noe annet midt på vinteren. Jeg har ingen angst for å dra til butikken, men jeg klarer ikke snakke med noen. Det er en liten lokalbutikk så alle vet jo hvem de andre er - jeg kunne jo i teorien innledet en samtale, når de ansatte ikke har noe å gjøre så sent på dagen. Men jeg klarer ikke snakke med andre. Jeg klarer å ringe til NAV, uten problemer. Men det er noe helt annet. Jeg klarer ikke noe personlig. Det syns jeg er synd.

Hva med å snakke om vær og vind?

Anonymous poster hash: b0632...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med å snakke om vær og vind?

Anonymous poster hash: b0632...03a

 

Jeg har mye å snakke om, egentlig, men jeg får ikke til å si det, om du skjønner. Men har ingen problemer med å ringe til NAV...

Anonymous poster hash: fb980...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...