Gå til innhold

En liten farvel


Zirine

Anbefalte innlegg

JEG kommer i alle fall til å savne deg, fordi du er nettopp det, - ÆRLIG! Den ene gangen jeg forbannet at Lion fikk tilbake nicket sitt fordi hun hadde bursdag (altså en krittikk av webmaster, for jeg syns det var så teit) da var jeg så feig at jeg sa det på Forum for Utkastede DOL'ere, og fikk da også beskjed om at jeg snakket med to tunger.

Vel, jeg har valgt å være "snill" her inne, - for jeg har ikke lyst til å engasjere meg i sånne laaaaaaange tråder, jeg syns det er litt kjedelig - men jeg leser ofte de som gidder -og tør! :-)

I RL derimot, er jeg nok tøffere i diskusjoner, føler meg også da tryggere på hvem det er jeg snakker med. Jeg velger den "trygge vei" - stort sett.

Jeg vet jo hvor jeg finner deg, Zirine :-) Så noe farvel fra min side, - det får du ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Melaisa

    3

  • Zirine

    3

  • Mr Kahn

    3

  • magnus

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest nomen nescio

Jeg siterer, for ordens skyld:«-Mener du at jeg - eller andre med sykejournal - ikke skal ha rett til å være på internett? -»

Selvsagt ikke, og du vet godt et dette ikke var budskapet. Det jeg forsøker å fortelle deg er at Internett er lekk som en sil, det samme er DOL. Og i det samme øyeblikket du har forbindelse med nettet, så har du firefelts motorvei inn på harddisken din, hvis du ikke har sørget for en skikkelig brannmur.

Du legger igjen elektroniske spor etter deg overalt hvor du ferdes, og dersom du ikke tar datasikkerhet på alvor, så innebærer dette en viss risiko. Jeg regner med at du vil få hjelp med dette av DOL's brukerstøtte på datasiden.

Forøvrig lykke til med gode forsetter og intensjoner.

Mvh

Flisgubben

Jeg er selv i stand til å komme "hjem i stua til folk" - så du kan være sikker på at min brannmur er rikelig konfigurert.

Godt å få ut litt julefrustrasjon i grunnen.

Ha en fin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...