Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil bare benytte denne muligheten til å få takke for året som er gått, og ønske deg en fantastisk godt nytt år!

Du er en ressurs her som er både til nytte og til glede. (Også er du tålmodig da, som godtar at jeg blander meg inn i alt mulig! ;o) )

Etter det jeg har sett av det du har skrevet i jula, ser det ut som om du har innvilget deg en liten tur til utlandet. Jeg håper det har vært en riktig god ferie!

Godt nyttår!

:o)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40608-wenke-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Hei Poetica

Godt observert, jeg er paa andre siden av jorden, i soer-america, og maa bruke maskiner uten vaare noedvendige bokstaver. Internett er supert, kommer frem overalt, men for tiden merker jeg at nettet er ganske fullt, fordi det tar lang tid aa komme inn, og reksjonene naar man sender herfra er trege.

Jeg oensker deg ogsaa et riktig godt nyttaar og haaper at lille nora er oppe for fullt. Jeg hoerer at det er fryktelig kalt hjemme. Her er det 29 gr. i snitt.

Jeg er tilbake om 14 dager, og da haaper jeg vi faar hoere mer fra deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40608-wenke-o/#findComment-153152
Del på andre sider

Hei Poetica

Godt observert, jeg er paa andre siden av jorden, i soer-america, og maa bruke maskiner uten vaare noedvendige bokstaver. Internett er supert, kommer frem overalt, men for tiden merker jeg at nettet er ganske fullt, fordi det tar lang tid aa komme inn, og reksjonene naar man sender herfra er trege.

Jeg oensker deg ogsaa et riktig godt nyttaar og haaper at lille nora er oppe for fullt. Jeg hoerer at det er fryktelig kalt hjemme. Her er det 29 gr. i snitt.

Jeg er tilbake om 14 dager, og da haaper jeg vi faar hoere mer fra deg.

Heldiggrisen! Sør Amerika, da gitt... :o)

Det er kaldt, det har vært nede i - 19,5 her ved Drammen. Så kaldt at man ikke en gang trenger å gå ut for å bli tett, nesten! (Jeg merker i hvertfall veldig godt at selv en liten tur i postkassa kan være nok til at jeg må inhalere litt ekstra "blåe godsaker")

Nora har det bra, hun har vært syk fra 1. juledag til Nyttårsaften, litt tett og sånn, men antagelig mest pga feberen. Nå er hun frisk og rask (hoster bare litt) og klart som ett egg til skolestart igjen i morgen. Hun har stor glede av Jonasmasken i disse kalde dagene. :o)

Kos deg i varmen, Wenke! Så "ses" vi om 2 uker!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40608-wenke-o/#findComment-153164
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Wenke Lunde, Sykepleier

Heldiggrisen! Sør Amerika, da gitt... :o)

Det er kaldt, det har vært nede i - 19,5 her ved Drammen. Så kaldt at man ikke en gang trenger å gå ut for å bli tett, nesten! (Jeg merker i hvertfall veldig godt at selv en liten tur i postkassa kan være nok til at jeg må inhalere litt ekstra "blåe godsaker")

Nora har det bra, hun har vært syk fra 1. juledag til Nyttårsaften, litt tett og sånn, men antagelig mest pga feberen. Nå er hun frisk og rask (hoster bare litt) og klart som ett egg til skolestart igjen i morgen. Hun har stor glede av Jonasmasken i disse kalde dagene. :o)

Kos deg i varmen, Wenke! Så "ses" vi om 2 uker!

Vennlig hilsen

Godt å høre at Nora har det bra!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40608-wenke-o/#findComment-156187
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...