Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente som fyller 19 år om 2 mnd, jeg har tenkt på om jeg skal ta brystforstørring! Jeg syns brysta har blitt mindre nå siden sommeren for jeg har over en ganske lang tid gått på jojo-slanking..før så hadde jeg 75c og nå er den størrelsen nesten blitt for stor! Jeg er 172 cm høy og veier 64kg! Jeg har planer om å ta operasjon om 1års tid for dette plager meg veldig..jeg er veldig kroppsfiksert! Så,har du noen råd til meg om dette problemet?

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg
Skrevet

Jojo-slanking ner ikke sunt og kan sette i gang spiseforstyrrelser hvis man er riktig uheldig. Forsøk å finne en vekt som du kan leve med uten å legge alt for mye energi i å holde den. Sørg for sunt kosthold og passe mosjon. Jeg råder deg på det sterkeste til å ordne opp i dette med vekten først og ikke tenke for mye på brystene ennå. Hvis du har brukt c-cup, høres det jo ut som om du har endel fra naturens side! Du kan alltids komme tilbake til saken senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...