vera18 Skrevet 2. januar 2002 Skrevet 2. januar 2002 jeg er en jente som fyller 19 år om 2 mnd, jeg har tenkt på om jeg skal ta brystforstørring! Jeg syns brysta har blitt mindre nå siden sommeren for jeg har over en ganske lang tid gått på jojo-slanking..før så hadde jeg 75c og nå er den størrelsen nesten blitt for stor! Jeg er 172 cm høy og veier 64kg! Jeg har planer om å ta operasjon om 1års tid for dette plager meg veldig..jeg er veldig kroppsfiksert! Så,har du noen råd til meg om dette problemet? 0 Siter
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 Jojo-slanking ner ikke sunt og kan sette i gang spiseforstyrrelser hvis man er riktig uheldig. Forsøk å finne en vekt som du kan leve med uten å legge alt for mye energi i å holde den. Sørg for sunt kosthold og passe mosjon. Jeg råder deg på det sterkeste til å ordne opp i dette med vekten først og ikke tenke for mye på brystene ennå. Hvis du har brukt c-cup, høres det jo ut som om du har endel fra naturens side! Du kan alltids komme tilbake til saken senere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.