Gå til innhold

Orio titter innom


aka Orio

Anbefalte innlegg

Det er noen år siden jeg sist var her inne, nå hadde jeg et spørsmål å stille på psykiatri og vil i samme slengen benytte sjansen til å sende en hilsen til gamle kjente. Jeg håper det står bra til med alle sammen.

 

I mitt liv har det skjedd mye bra siden sist, jeg er gift og vi har kjøpt leilighet sammen. Jeg var gjennom en livstruende sykdom i vinter, men er heldigvis blitt frisk uten varige men.

 

Hvordan står det til med dere andre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Orio:-)

 

Hyggelig at du er innom en tur. Leste det andre innlegget ditt også, og tenker at sykdommen i vinter må ha vært røff. Håper du får støtte til ditt eget standpunkt når det gjelder medisinene - og at du fortsetter å oppleve at livet kan inneholde mye bra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei orio :) godt å se at du har det bra og at det gikk bra i vinter. Har sendt noen tanker til deg innimellom og lurt på hvordan du har det, jeg husker deg så godt :)

Jeg går fortsatt i terapi, og det kommer jeg vel til å gjøre en stund også, men det går sakte men sikkert fremover, og livet har fått en ny og bedre mening :)

-J31!-

Anonymous poster hash: de9c8...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se at det fortsatt er noen igjen av de jeg "snakket med" da jeg var her inne sist. Jeg har tenkt på dere, lurt på om frosken fortsatt er her og gir gode råd, noe hun heldigvis er. Har flere ganger tenkt på å kikke innom, men har følt det best å holde litt avstand til jeg har vært mer stabil over lengre tid. Men nå trengte jeg litt råd og innspill igjen, så jeg tok en tur innom. Pleier alltid å få god hjelp her, heldigvis er ikke det endret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...