Gå til innhold

Følelsesløse brystvorter

Anbefalte innlegg

Gjest følelsesløs
Skrevet

Jeg mistet følelsen i brystvortene etter en brystforstørring for ca 5 mnd siden. Jeg kjenner ingenting, bortsett fra noe smerte/sårhet av og til. Kommer følelsen aldri til å komme tilbake? Når kan jeg vite noe sikkert? Jeg fikk beskjed av kirurgen at jeg var en del blåere tre uker etter operasjonen en det som var normalen, kan det ha hatt noe å si? Jeg visste at det var en liten sjanse for at dette kunne skje, men jeg håper fortsatt at følelsen kan bli som før.

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg
Skrevet

Det er svært sjelden at følelsen er forsvunnet helt i begge brystvortene og ikke er kommet noenlunde tilbake etter 6 mndr.. Jeg har imidlertid opp gjennom årene sett et par slike pasienter, og begge har efter flere år fått en slags følelse igjen, men langt fra som før. Det har neppe noe med blåmerkene å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...