Gjest følelsesløs Skrevet 2. januar 2002 Skrevet 2. januar 2002 Jeg mistet følelsen i brystvortene etter en brystforstørring for ca 5 mnd siden. Jeg kjenner ingenting, bortsett fra noe smerte/sårhet av og til. Kommer følelsen aldri til å komme tilbake? Når kan jeg vite noe sikkert? Jeg fikk beskjed av kirurgen at jeg var en del blåere tre uker etter operasjonen en det som var normalen, kan det ha hatt noe å si? Jeg visste at det var en liten sjanse for at dette kunne skje, men jeg håper fortsatt at følelsen kan bli som før. 0 Siter
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 Det er svært sjelden at følelsen er forsvunnet helt i begge brystvortene og ikke er kommet noenlunde tilbake etter 6 mndr.. Jeg har imidlertid opp gjennom årene sett et par slike pasienter, og begge har efter flere år fått en slags følelse igjen, men langt fra som før. Det har neppe noe med blåmerkene å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.