Gå til innhold

???


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Får å vite om jeg har svingninger nå må jeg vel slutte med ap? Jeg svinger ikke nå, er den samme kjedelige hele tiden, veldig monoton. Men ifølge psykiateren skyldes det ikke ap, men alle vet jo at man blir flat av det. Dessuten savner jeg det åndelige, det er så tomt. Jeg røyker og spiser og det er alt, for et liv trallala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får å vite om jeg har svingninger nå må jeg vel slutte med ap? Jeg svinger ikke nå, er den samme kjedelige hele tiden, veldig monoton. Men ifølge psykiateren skyldes det ikke ap, men alle vet jo at man blir flat av det. Dessuten savner jeg det åndelige, det er så tomt. Jeg røyker og spiser og det er alt, for et liv trallala.

 

Du husker vel hvordan dette gikk i fjor sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mye ulykkelighet i konstant tvil. Noen ganger har man det bedre om man aksepterer noe slik det er - og jobber med livet med den forutsetningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg tror det er mye ulykkelighet i konstant tvil. Noen ganger har man det bedre om man aksepterer noe slik det er - og jobber med livet med den forutsetningen.

Akseptere at jeg trenger medisiner mener du? For hvor lenge, resten av livet som dette? Burde hatt noen interesser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

hvor kjenner du de ubehaget ? Magen, hode, brystet, eller generelt i kroppen ?

Veldig ekkel følelse i magen, men helst generelt i kroppen. Føler meg ikke vel, men skal ta meg en cider nå og se om det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig ekkel følelse i magen, men helst generelt i kroppen. Føler meg ikke vel, men skal ta meg en cider nå og se om det hjelper. 

 

Alkohol hjelper neppe. Lærte du ikke det forrige dagen?

Anonymous poster hash: e1084...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

 

Alkohol hjelper neppe. Lærte du ikke det forrige dagen?

Anonymous poster hash: e1084...57b

 

Det kan hjelpe, det heter jo at man slukker sine sorger i alkohol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også føle deg mye verre etter alkohol...er ikke noe =hetstegn mellom alkohol og slukke sorger.

 

Noen ganger funker det kanskje positivt, noen ganger er det dumt.

 

Håper du finner andre måter å takle smerten og flatheta på enn alkohol.

Få deg noe å gjøre; gå en tur, opplev ting..det er tungt å sitte hjemme hele dagen, og tyngre blir det jo lenger du blir værende sånn...

Ja, det er slitsomt å få til, men det hjelper...gjør du ingenting, orker du ingenting heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hjelpe, det heter jo at man slukker sine sorger i alkohol. 

Og det vet du er bare tull. Det kan sikkert føles som det hjelper der og da, men når du blir edru igjen så har det bare blitt verre og så føler man etter en stund at man må drikke litt mer for da var jo alt så mye bedre.... Og da har man det gående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Du kan også føle deg mye verre etter alkohol...er ikke noe =hetstegn mellom alkohol og slukke sorger.

 

Noen ganger funker det kanskje positivt, noen ganger er det dumt.

 

Håper du finner andre måter å takle smerten og flatheta på enn alkohol.

Få deg noe å gjøre; gå en tur, opplev ting..det er tungt å sitte hjemme hele dagen, og tyngre blir det jo lenger du blir værende sånn...

Ja, det er slitsomt å få til, men det hjelper...gjør du ingenting, orker du ingenting heller...

Gjør nok for lite ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Og det vet du er bare tull. Det kan sikkert føles som det hjelper der og da, men når du blir edru igjen så har det bare blitt verre og så føler man etter en stund at man må drikke litt mer for da var jo alt så mye bedre.... Og da har man det gående.

Drikker meg ikke full da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar i hodet er vel det en blir når en blir brisen..og høy puls får du fordi du kjenner så mye etter...

 

Men synes egentlig at du bør høre på råd fra ekspert og andre om å begrense alkoholinntak når du går på psyk medisiner og har en psyk lidelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...