Gå til innhold

jeg prøvde... men..

Anbefalte innlegg

jeg prøvde virkli å ha en hyggli kveld... sto på med godt mot..

men merket allerede før jeg reiste hjemem fra at det kom til å bli vanskli.. merket hvordan ting kom til å bli hjemme.. -pappa endet opp full og ikke langt fra apestadiet allerede når jeg reiste i 8tiden..-skulle bli en hyggli kveld for mor.. -men bestemte meg.. skulle præve for en gangs skyld å ha en hyggli nyttårskveld..

og det gikk greitt.. hadde en rolig venninne kveld.. drakk litt.. slappet av.. -eller var d som var planen.. men merket utover kvelden at d ikke kom til å ende så bra.. merket at d var vansklig.. tankene svede bare tilbake til d vonde, uansett hvor mye jeg kjempet.. men holdt masken noen lunde.. tror jeg... -klarte la være å drikke så mye.. d hadde aldri endt bra..

men så ville folk legge seg.. så tuslet for meg selv.. inn på badet.. et glass med vann.. hentet noen tabletter.. gikk på soverommet.. låste døren.. og satt meg på gulvet.. tok en tablett.. skyldte den ned med vann.. tok en ny.. og skyldte den oxo.. tok noen andre tabletter i tillegg... til glasset med vann var tomt..

turte ikke hente nytt i tilfelle de andre ville oppdage hva jeg holdt på med.. satte meg inntil en vegg.. satt der å gråt til jeg ikke orket mer..

sovnet til slutt.. sammenkrøllet i sengen..

våknet etter noen timer.. ville ikke at noen skulle merke noe... så tok på meg en litt redusert maske.. låste opp sove roms døra.. sa go morgen.. la meg en liten stnd til.. måtte ta meg sammen.. fikk masken litt mer på plass... sto opp.. latet som om d var bare en "hang-over"..

ble alene etter en stund.. kunne slippe masken litt igjen... turte ikke slippe den helt.. men ikke langt i fra... låste dørene.. tok for gardinene.. slukte alle lys.. bare noen stearin lys som brann.. slo på tv'en.. satt i sofa'en.. prøvde å finne en løsning.. hva skulle jeg gjøre nå? -kom ikke frem til noen løsning.. og ting begynte å svartne helt.. og slik forsatte d hele kvelden..

skuffelsen er stor nå.. trodde jeg skulle klare å ha en fin nyttårsaften.. uten vonde minner.. eller.. uten at de vonde minnene regjerte.. men d var altså ikke mulig..

endte med et skikkelig brak.. landet på nakken..

og knakk sammen..

klarte d ikke jeg... =,,(

nei.. ble for mye for meg dette..

avslutter her...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære lille venn

jeg forstår godt at du har det vondt..... minnene er så fryktelig vonde å ha der. men jeg lover deg, en dag vil du kunne slippe dette som er så vondt, men da må du snakke om det! være villig til å ta imot hjelp. vær så snill, gjør det for deg selv!!!

vi er mange her som tenker på deg, og er her for deg. du har mailadresse og telefonnummer til meg, husk at jeg er her. selv om jeg ikke kan gjøre annet enn å lytte og gi deg styrkeklemmer og varme....

jeg håper du får en bedre natt i natt enn tidligere.

Varme klemmer og omsorg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153209
Del på andre sider

Gjest dukkelise

Kjære vene deg vennen,jeg er så glad for å lese det du skriver nå,for det betyr att du overleve kvelden.Vi to har snakka om den kvelden,vi liker den ikke noen av oss,så JIPPI!!!!! vi sitter her og skriver forsatt ned om tinga våre.

jeg kan ikke f¨sagt hvor glad jeg er for att vannet tok slutt i det glasset,og jeg kan ikke få sagt klart nok hvor glad du gjorde meg da det pipa imin tlf den kvelden.

Husk vi to,vi skal klare å karre oss igjennom dette vi:)

Tilsammen er vi dynamitt og sprenger alle grenser for alt vi skal måttet gjennom,og samtidig stå oppreist.

OG samler vi all dynamitten som finnes i gjengen som er her inne på dette forumet,ja så er ingenting umulig å klare

Er her!

mange gode tanker fra meg vettu:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153210
Del på andre sider

Annonse

Hei pinglis,

Synd at du ikke klarte og slappe av og kose deg - men kanskje du prøvde litt for hardt - også ble det bare rot allikevel. Tror du også vet at det ikke hadde hjulpet om du hadde vært hjemme hos foreldrene dine - pappa hadde nok fortsatt i samme "dur". Du er heller ikke ansvarlig for dine foreldre - hverken pappa eller mamma. Det er mamma som må tørre og gjøre noe ndg hjemmesiuasjonen - ikke du. Nå har du nettopp flyttet for degselv - og det tror jeg blir sunt for deg uansett hvor mye du tenker og vil beskytte din mamma og andre. Du må først hjelpe degselv før du kan hjelpe andre uten at det drar deg ned. Du har gjort masse skritt fremover og har vært kjempeflink. Men jeg håper at du kan ta imot hjelpen rundt deg - og da må du nok slippe denne masken din (er heller ikke så sikker på at den fungerer så bra som du tror den gjør - tror du vet det) og være ærlig mot degselv og ville! -Også begynne å tenke mere på degselv enn andre - du er nemlig ikke i veien for eller til bry for noen - bortsett fra en person - degselv!

-Også må du slutte med å ta sånne "delfinpiller" - selv om jeg er veldig glad for at det gikk bra! Finn frem haipillene dine - og det begynner du med å ta i mot hjelp og de hendende som er utstrakt imot deg. Ta de imot - selv om det er skremmende - hva har du å tape vennen?

Haiklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153214
Del på andre sider

Kjære lille, store Pinglis!

Jeg tenkte masse på deg - kjente du det ikke??!! Ingen skal si at du ikke prøvde å ha den rette innstillingen, i hvert fall!!

Kan du klare å legge dette bak deg, og tenke fremover? Tenk heller på alle de mulighetene det nye året gir deg!

Nyttårsklem fra Grete som bryr seg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153314
Del på andre sider

lei for at det ble slik min venn

ikke noe kjekt

jeg håper at ting blir bedre for deg snart, det fortjener du virkelig!!!!

*klemmer fra meg*

-gi beskjed om jeg skal komme hente deg da!

:)

takk for omtanken..

er så godt å se at noen bryr seg...

*sender over en storbamseklem*

-hehe.. kanskje jeg sender bud på deg en dag.. -u never know..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153369
Del på andre sider

Annonse

kjære lille venn

jeg forstår godt at du har det vondt..... minnene er så fryktelig vonde å ha der. men jeg lover deg, en dag vil du kunne slippe dette som er så vondt, men da må du snakke om det! være villig til å ta imot hjelp. vær så snill, gjør det for deg selv!!!

vi er mange her som tenker på deg, og er her for deg. du har mailadresse og telefonnummer til meg, husk at jeg er her. selv om jeg ikke kan gjøre annet enn å lytte og gi deg styrkeklemmer og varme....

jeg håper du får en bedre natt i natt enn tidligere.

Varme klemmer og omsorg

takk vennen..

prøver å ta imot hjelpen.. prøver å ta imot ting jeg ikke er helt klar for.. prøver la de styre litt.. være litt samarbeidsvillig.. de skal kontakte bup nå.. skal prøve å klare å gå.. skal virkli prøve...

d å ha noen som lytter.. noen som forstår.. d å få de støtteklemmane.. d betyr utrolig mye for meg...

*sender den styrken jeg har og masse klemmer tilbake til deg..*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153416
Del på andre sider

Kjære vene deg vennen,jeg er så glad for å lese det du skriver nå,for det betyr att du overleve kvelden.Vi to har snakka om den kvelden,vi liker den ikke noen av oss,så JIPPI!!!!! vi sitter her og skriver forsatt ned om tinga våre.

jeg kan ikke f¨sagt hvor glad jeg er for att vannet tok slutt i det glasset,og jeg kan ikke få sagt klart nok hvor glad du gjorde meg da det pipa imin tlf den kvelden.

Husk vi to,vi skal klare å karre oss igjennom dette vi:)

Tilsammen er vi dynamitt og sprenger alle grenser for alt vi skal måttet gjennom,og samtidig stå oppreist.

OG samler vi all dynamitten som finnes i gjengen som er her inne på dette forumet,ja så er ingenting umulig å klare

Er her!

mange gode tanker fra meg vettu:)

vi overlevde kvelden begge to..

og er gla for d... er gla for at du kjempet deg gjennom kvelden vennen

og.. er vel litt gla for at d tok slutt på vann i glasset.. og for at jeg ikke hentet nytt.. tenkte på deg.. tenkte på alle andre her inne.. og var ikke helt klar for å gi slipp ennå.. så sitter her nå oxo :)

vi får stå sammen.. sprenge grenser med goo støtte.. hjelpe hverandre frem.. er vikti det.. trenger støtten herfra.. trenger at noen forstår.. så er veldi gla jeg har deg vennen!

*masseklemmer om litt slitne*

gla i deg vennen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153421
Del på andre sider

Hei pinglis,

Synd at du ikke klarte og slappe av og kose deg - men kanskje du prøvde litt for hardt - også ble det bare rot allikevel. Tror du også vet at det ikke hadde hjulpet om du hadde vært hjemme hos foreldrene dine - pappa hadde nok fortsatt i samme "dur". Du er heller ikke ansvarlig for dine foreldre - hverken pappa eller mamma. Det er mamma som må tørre og gjøre noe ndg hjemmesiuasjonen - ikke du. Nå har du nettopp flyttet for degselv - og det tror jeg blir sunt for deg uansett hvor mye du tenker og vil beskytte din mamma og andre. Du må først hjelpe degselv før du kan hjelpe andre uten at det drar deg ned. Du har gjort masse skritt fremover og har vært kjempeflink. Men jeg håper at du kan ta imot hjelpen rundt deg - og da må du nok slippe denne masken din (er heller ikke så sikker på at den fungerer så bra som du tror den gjør - tror du vet det) og være ærlig mot degselv og ville! -Også begynne å tenke mere på degselv enn andre - du er nemlig ikke i veien for eller til bry for noen - bortsett fra en person - degselv!

-Også må du slutte med å ta sånne "delfinpiller" - selv om jeg er veldig glad for at det gikk bra! Finn frem haipillene dine - og det begynner du med å ta i mot hjelp og de hendende som er utstrakt imot deg. Ta de imot - selv om det er skremmende - hva har du å tape vennen?

Haiklem fra

kanskje jeg prøvde for hardt.. ville virkli ha en fin kveld.. ja... vet at hadde jeg vært hjemme hadde ikke d hjulpet.. derfor bestemte jeg meg for å stenge ute d som var hjemme.. og klarte vel d på et vis.. selv om lat annet hoppet frem =,(

prøver å ta skrittene fremover.. går litt for fort for meg nå, men kanskje d bare er en bra ting..? er ikke helt sikker.. for fallhøyden blir større.. men, men..vi får se hva som skjer.. så langt frem i tid orker jeg ikke tenke nå.. om jeg klarer å slippe masken nå.. d tviler jeg på.. men kanskje en dag klarer jeg d oxo.. amsken fungerer ikke så bra som den engang gjorde eni.. d vet jeg...

-liker ikke tenke på meg selv.. er ikke verdt d.. slik jeg ser d selv.. men prøver.. litt mer enn før vertfall..

tror vertfall jeg skal slutte å ta så mange sånne "delfinpillere" i gangen... eller skal prøve å la være.. -hmz.. om d går.. hmz.. ja...

*tar fram haipillere og sender samtidig ned noen haier* har begynt å tatt i mot hjelp.. litt for fort.. men er ikke på sikker grunn ennå..

er veldi skremmende.. men prøver litt...

*hai delfin ku klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153423
Del på andre sider

lille vennen!!!

*holder godt rundt og overfører all den trygghet og varme jeg har til pinglavennen...*

stå på jente, du er tøff og flink, glem ALDRI det, sant??? stolt av deg!!

*gode klemmer og varme tanker*

trampe

*kryper bort til trampe.. og låner fanget litt... trenger å være trygg nå*

takk vennen.. du er go du...!!

*sender en stor koooooz*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153428
Del på andre sider

takk for omtanken.. betyr mye... veldi mye..

trenger de ordene.. de tankene og klemmene jeg får her..

forumet her.. og svarene jeg får med deg og andre karedde dagen min når ting er som værst..

d at noen bryr seg.. d at noen forstår... d betyr alt..

skal prøve å se lyst tpå livet. men må komme meg oppigjen fra gropa først.. for nå har jeg gådd meg bort her inne..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153434
Del på andre sider

Gjest trampe

*kryper bort til trampe.. og låner fanget litt... trenger å være trygg nå*

takk vennen.. du er go du...!!

*sender en stor koooooz*

vet du lille venn...!!!???

mitt fang og min armkrok er din, når du møtte ønske det og føle behov for det... vil gjerne være her for deg, om jeg kan hjelpe på noe vis,vet du...

glem aldri, bruk både fang og armkrok ved behov, ok vennen min???!!!

*stor god varm klem*

trampe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40684-jeg-pr%C3%B8vde-men/#findComment-153466
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...