Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en her på forum som kaller seg for musikeren. Han skriver støtt og stadig sladreinnlegg til deg, har jeg sett. Og jeg vet ikke om jeg orker mere av dette fanteriet.

Han bør få husarrest og inndratt PC-privilegiene sine.

Mvh

Fortsetter under...

Gjest musikerens gode venn og kamerat
Skrevet

Dette er uhørt!

Gjest Kåre Willoch
Skrevet

Dette er uhørt!

Det må jeg si meg enig i.

Gjest Kjell Inge Røkke
Skrevet

Det må jeg si meg enig i.

I slutter meg til. I tolererer ikkje usanne og feige påstanda!

Gjest Desmond Tutu
Skrevet

I slutter meg til. I tolererer ikkje usanne og feige påstanda!

This is NOT the words of God!

Gjest Mahatma Gandhi
Skrevet

Personer av musikerens kaliber, som sprer så mye godt rundt seg, bør ikke utestenges, men oppmuntres!

Annonse

Gjest George Bush
Skrevet

Personer av musikerens kaliber, som sprer så mye godt rundt seg, bør ikke utestenges, men oppmuntres!

I do solemnly agree!

Gjest Tor Erling Staff
Skrevet

Dette er uhørt!

Uhørt er ordet! Dette er et alvorlig angrep på ytringsfriheten, og jeg tar i denne saken gjerne på meg påtalemyndighetens oppgave som AKTOR for å fremme musikerens interesser!

Gjest Carl I Hagen
Skrevet

Jeg synes også det er uhørt! Jeg står selv i medias søkelys, og vet hvor ubehagelig det kan være å måtte høre på både halvsannheter og liketil fullstendig løgnaktige antagelser, og tar på det grunnlag fullstendig avstand fra slike feige påstander!

Gjest webmaster
Skrevet

Vi ønsker at webmasterforumet skal brukes til mer seriøse (?) henvendelser enn dette. Foreslår at dere flytter dere over til forum for meldinger :-)

Hvis forespørslene deres ikke skulle være ment som fleip, så må dere henvende dere på mail...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...