Gå til innhold

Huff

Gjest SetAbominae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

Mangt som er grusomt i denne verden ,det er nok det.Mange gærninger som ødelegger en del av sjela til dem de er ekkle mot.

Jeg kan nå bare snakke for min egen del og for mitt liv.Jeg føler att har jeg ikke vært misbrukt av onkel,blitt voldatt,hatt en litt for utrygg oppvekst hjemme,så tror jeg ikke jeg hadde vært den dama jeg er i dag.Jeg føler med att de overgrep som er gjort mot meg,så klarer jeg mange ganger forstå andre mennesker som lider og som strever med problemer inni seg.Overgrepa skulle selvfølgelig aldri ha skedd,men det har de,og jeg føler jeg mange ganger klarer å få posetive ting ut av overgrepa.

Åhh joda,gud som jeg noen ganger strever,ser ikke livet verdt noen ting,men de fleste dagen så letter jeg på hodet,og ser verden på en utrolig ok måte.

Hehe...livet er sabla herlig det vennen,men jeg forstår vi alle kan se svart på tinga mange ganger.

ha en hyggelig dag!!

Mange rare tanker fikk du fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40730-huff/#findComment-153327
Del på andre sider

Mangt som er grusomt i denne verden ,det er nok det.Mange gærninger som ødelegger en del av sjela til dem de er ekkle mot.

Jeg kan nå bare snakke for min egen del og for mitt liv.Jeg føler att har jeg ikke vært misbrukt av onkel,blitt voldatt,hatt en litt for utrygg oppvekst hjemme,så tror jeg ikke jeg hadde vært den dama jeg er i dag.Jeg føler med att de overgrep som er gjort mot meg,så klarer jeg mange ganger forstå andre mennesker som lider og som strever med problemer inni seg.Overgrepa skulle selvfølgelig aldri ha skedd,men det har de,og jeg føler jeg mange ganger klarer å få posetive ting ut av overgrepa.

Åhh joda,gud som jeg noen ganger strever,ser ikke livet verdt noen ting,men de fleste dagen så letter jeg på hodet,og ser verden på en utrolig ok måte.

Hehe...livet er sabla herlig det vennen,men jeg forstår vi alle kan se svart på tinga mange ganger.

ha en hyggelig dag!!

Mange rare tanker fikk du fra

Veldig ofte blir ord og uttrykk en floskel, en hån, en flopp. Men akkurat nå passer ordtaket:

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!"

utrolig godt til deg!!!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40730-huff/#findComment-153334
Del på andre sider

Gjest trampe

godt spørsmål du har der set... jeg greier faktisk å leve et greit liv, inntil noe spesifikt skjer meg... som en viss juletrefyr jeg skrev om for ei lita stund sida, og da dukket det opp div saker og ting...

Nå har jeg det mye bedre igjen, og som dukkelise sier, så har jeg lettere for å skjønne hva de andre mener og føler når de skriver her... skulle gjerne ha sett at dette forumet var overflødig,men det er det nok dessverre ikke....

men, kan jeg 'hjelpe' noen innimellom med tanker og ord, vil jeg gjerne det...

og du vennen??? det er ikke ALLE som er så vonde...

*god klem til deg*

trampe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40730-huff/#findComment-153363
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...