Liten81 Skrevet 3. januar 2002 Skrevet 3. januar 2002 Heisann Jeg har i den siste uken vært plaget av stikking i lungene når jeg trekker pusten dypt eller gjesper. Dette er ganske ubehagelig. Har i mange år vært plaget av "stikk" i/rundt hjertet, men legen sa det ikke var farlig. Denne gangen sitter det derimot lenger ned, ut mot sidene, særlig høyre, og spesielt på ryggen. Den kommer og går, det kan virke som om den er verst på kvelden. Er selvfølgelig redd sykdommer. Jeg har aldri røyka, er bare 20 år, men går på p - pillen Yasmin. Håper dere kan hjelpe meg:) 0 Siter
Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 Liten81. Slik stikking i brystkassen hos yngre mennesker sitter gjerne i muskulaturen og har heldigvis ikke noe med hjerte eller lunger å gjøre. Men det er klart at hvis man ikke kjenner seg frisk og spesielt at man blir mer anpusten enn ellers ved anstrengelser, da bør lege se nærmere på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.