Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Se på åpent forum under tråden " hva er ritalin" . ne person med nick har skrevet -" ungene man gir ritalin blir faktisk narkiser" Ærlig talt dette kan dere ikke stå for. Mange blir såret og usikker på grunn av slike useriøse og krenkende innspill . Det gir også en del feilaktige holdninger som det ikke finnes grunnlag for . Realitetene er faktisk motsatt , det er de barna uten behandling som har en større fare for "selvmedisinering". Forventer at du tar affere her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40770-dette-g%C3%A5r-bare-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ritalin "Novaris" er et sentralstimulerende middel.

Jeg tror ikke innskrivers hensikt var galt ment. Unnskyld at jeg bryr meg, men det kreves vel en viss kunnskap for å kunne uttale seg. Det gjelder både dette innlegget og det som er nevnt.

......."Novartis" - rett skal være rett og beklager at hendene løper løpsk. Trøtt.

Ritalin "Novaris" er et sentralstimulerende middel.

Jeg tror ikke innskrivers hensikt var galt ment. Unnskyld at jeg bryr meg, men det kreves vel en viss kunnskap for å kunne uttale seg. Det gjelder både dette innlegget og det som er nevnt.

Innsikt har jeg i forhold til ritalin , har en sønn som har brukt dette i over to år. Har derfor kunnskaper ang dette gjennom teamet som arbeider rundt gutten . Likedan har jeg lest mye og dessuten vært på en del kurs med bl.a trygve lindback og Pål Zeiner (er blandt de beste innen temaet AD/HD og TS og bl.a medisinering av disse diagnosene)

Det jeg vil til livs er uttalelser om et ganske sårbart emne for mange som har det vanskelig nok fra før. Liker ikke at det skal trampes på de som liggger nede fra før og det er ganske kraftig kost det er snakk om her.

Gjest webmaster

Hei chanti!

Redaksjonen deler ditt syn på dette tema, men foreslår at du legger inn dine motargumenter under innlegget du reagerer på, i stedet for at vi sletter det.

Opplysning rundt dette emnet vil forhåpentligvis redusere unyanserte fordommer, og derfor synes vi at en slik debatt er viktig.

Vennlig hilsen

Innsikt har jeg i forhold til ritalin , har en sønn som har brukt dette i over to år. Har derfor kunnskaper ang dette gjennom teamet som arbeider rundt gutten . Likedan har jeg lest mye og dessuten vært på en del kurs med bl.a trygve lindback og Pål Zeiner (er blandt de beste innen temaet AD/HD og TS og bl.a medisinering av disse diagnosene)

Det jeg vil til livs er uttalelser om et ganske sårbart emne for mange som har det vanskelig nok fra før. Liker ikke at det skal trampes på de som liggger nede fra før og det er ganske kraftig kost det er snakk om her.

Ok :-)

Skjønner deg på en måte, men mitt råd til deg er å ikke ta alt som blir skrevet her personlig.

Ellers burde du starte en debatt på åpent om medisinering generellt . Jeg gidder ikke, for jeg er bare snarturer innom for tiden og leser mest.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...