Gå til innhold

Gleder du deg til julaften?


AnonymBruker

Gleder du deg til julaften?  

16 stemmer

  1. 1. Gleder du deg til julaften?

    • Ja, elsker julen
      4
    • Ja, blir ok
      7
    • Nei, betyr ikke noe for meg
      3
    • Nei, hater julen
      2


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg mest til i morgen, vel. Man-fre. Men det er jo såklart fordi jeg ikke jobber, vel.

Anonymkode: b7ee9...02a

Fordi du elsker å shoppe, eller fordi naboene ikke er gjemme?

Anonymkode: 1f953...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du elsker å shoppe, eller fordi naboene ikke er gjemme?

Anonymkode: 1f953...26e

Nei, vet ikke helt hvorfor jeg. Liker vel at det skjer ting, at det ikke stopper opp. Rundt meg.

Anonymkode: b7ee9...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt å glede meg til årets julaften, men vet det blir bra! Felles jul med alle søstrene osv. Og sønnen min såklart! :-) Eneste "minuset" er at min kjæreste ikke kan bli med i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg må innrømme at jeg ikke går og gleder meg til julaften, selv om jeg vet det blir hyggelig når førjulsstresset er over og roen har senket seg. Har vel aldri vært noen stor julefan etter at jeg ble stor og mindre opptatt av gaver.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gruer meg til å handle julegaver og det stresset der, men julaften pleier å bli bra. Men det er verre med julestemningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg vel mest til juleferien. Til å reise hjem og besøke mine foreldre og søsken. Det ser jeg frem til :) Men det er ikke slik at jeg går rundt og tenker så mye på jula da. Har lagt merke til at det er kommet julevarer i noen butikker allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er slitsomt med jul. Familietreff, overdrevet mye mat og alt for mange måltider. Også er det alle de tomme samtalene og maset om hvor tynn jeg har blitt, hvordan det går med studiene og når jeg skal søke jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, gleder meg både til jul og førjulstid :)

Lite å glede seg til for min del, Berthas Pepperkaker har jo allerede kommet i hyllene, for ikke å si pallene.

Anonymkode: b7ee9...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å glede seg til for min del, Berthas Pepperkaker har jo allerede kommet i hyllene, for ikke å si pallene.

Anonymkode: b7ee9...02a

Om man mobiliserer litt viljestyrke kan man vente med førjulstid-stæsj til desember. "Glede seg" henger tett sammen med "vente" vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man mobiliserer litt viljestyrke kan man vente med førjulstid-stæsj til desember. "Glede seg" henger tett sammen med "vente" vettu...

Får prøve å spare resten av Berthas Pepperkaker til Kvelden før Kvelden, da, vel.

Anonymkode: b7ee9...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...