Gå til innhold

vondt i korsrygg når jeg går oppreist.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Hei. Jeg har hatt vondt økende k korsryggen midt på, når jeg går oppreist. Jeg må bøye meg frem for at det ikke skal gjøre vondt. Det beghnte etter jeg skiftet en taklys pære på fredag. Kan det være betennelse eller prolaps? Jeg er ikke gravid, men jeg veier 110 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper du har strekt en muskel litt, da år det isåfall over av seg selv. Men enig med Høstløv, det kan være alt mulig.

ok. Hva ennet kan det være siden det kan være alt mulig? Jeg føler at det er ryggen og ikke musklene. Kan det føles sån, men egentlig bare være musklene likevel? Jeg har også medfødt skeiv korsrygg. Jeg har aldri hatt sån vondt i korsryggen før, det kom for første gang for et par dager siden da jeg skiftet en lyspære og nå vil det ikke gi seg. Det gjør vondt når jeg reiser meg opp i oppreist stilling så jeg må gå bøyd storstsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Hva ennet kan det være siden det kan være alt mulig? Jeg føler at det er ryggen og ikke musklene. Kan det føles sån, men egentlig bare være musklene likevel? Jeg har også medfødt skeiv korsrygg. Jeg har aldri hatt sån vondt i korsryggen før, det kom for første gang for et par dager siden da jeg skiftet en lyspære og nå vil det ikke gi seg. Det gjør vondt når jeg reiser meg opp i oppreist stilling så jeg må gå bøyd storstsett.

Det kan være musklene eller senene. Tvilsomt at det er noe med skjelettet. Men jeg er ingen ekspert altså. Jeg ville gitt det litt mer tid før jeg dro til legen, men der er vi jo alle forskjellige. Jeg falt og fikk veldig vondt i albuen for et par mnd siden. Fortsatt ikke bra. Legen mente det ville gå over av seg selv. Så muskler og sener kan bruke veldig lang tid på å bli bra. En gang falt jeg på snowboard og klarte nesten ikke sitte og hadde vondt i flere mnd. Men nå er det helt bra. Jeg tror du har strekt en sene eller en miskel og tenker at det nok er lurt av deg å gå normalt oppreist selv om det gjør vondt. Tror det går fortere over da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være musklene eller senene. Tvilsomt at det er noe med skjelettet. Men jeg er ingen ekspert altså. Jeg ville gitt det litt mer tid før jeg dro til legen, men der er vi jo alle forskjellige. Jeg falt og fikk veldig vondt i albuen for et par mnd siden. Fortsatt ikke bra. Legen mente det ville gå over av seg selv. Så muskler og sener kan bruke veldig lang tid på å bli bra. En gang falt jeg på snowboard og klarte nesten ikke sitte og hadde vondt i flere mnd. Men nå er det helt bra. Jeg tror du har strekt en sene eller en miskel og tenker at det nok er lurt av deg å gå normalt oppreist selv om det gjør vondt. Tror det går fortere over da.

vondthetrn har nå gått fra korsrygg og flyttet seg til høyre bekkenside og kun når jeg bøyer meg gjør det vondt og går litt nedover låret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vondthetrn har nå gått fra korsrygg og flyttet seg til høyre bekkenside og kun når jeg bøyer meg gjør det vondt og går litt nedover låret.

Så du kan gå oppreist nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. Men da jeg bøyde meg ned på huk isted gjorde det vondt.

Da tror jeg det er noe som vil gå over av seg selv etterhvert. Jeg har selv vondt i ryggen for tiden. Pleier ikke ha det. Det flytter seg på en måte litt rundt. Er musklene som er problemet hos meg. Noen ganger er det bare stivt, andre ganger stikker det skikkelig. En gang hadde jeg så stikking i brystet at jeg trodde jeg skulle dø. Men det viste seg at jeg bare var støl, selv om det ikke kjentes ut som stølhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: i natt var jeg helt merkelig og svak, og fikk små rykninger som ikke kan sees, bare føles. Jeg er bedre i dag men ikke helt bra i hofta når jeg bøyer meg. Det er som om noe stramt strekkes baki der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...