Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ få gi dere en cyberklem i kveld! Det bare kom over meg - og må man, så må man! Håper det passer!!!

Er så glad for at dere er her inne sammen med oss!

Savner deg, Sør. Nå er det en stund siden du har vært her inne. Håper alt er bra med deg!

Hawkwind, du har gitt så positive og gode svar til folk i dag! Vi trenger flere som dere!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40844-kj%C3%A6re-hawkwind-og-s%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt mindre rødvin til Pc'en på fredagskveldene kanskje? ;-)

Klemmer tilbake, og takker mye for komplimenter og gode ord.

Med vennlig hilsen

Hadde det enda vært så vel! Men jeg har beredskapsvakt og kan dessverre ikke helle innpå noen særlige mengder med rødvin. Sukk.

Faktisk var det PC'en som gjorde et eller annet rart. Den er helt ny og ikke vant med DOL enda... hehe

Han en fortsatt fin lørdagskveld og helg!

Grete :-)

Hei Grete,

Jeg er i kulissene (leser alle innlegg), men har ikke helt hatt "energi" til å skrive utførlig. Også har vi vært i Barcelona i over en uke! Men helsen er mye bedre enn den var i november og desember.

Men jeg er iferd med å komme sterkere tilbake. Skal bare bli ferdig med den fordømte flisleggingen først! *S* Når alt er klart, er du selvfølgelig velkommen til "at nyde en flaske rødvin"!

Vil sende en god klem tilbake til deg, og minne deg på at vi her på forum er FORDØMT HELDIGE som har DEG!

*klemmer*

Annonse

Hei Grete,

Jeg er i kulissene (leser alle innlegg), men har ikke helt hatt "energi" til å skrive utførlig. Også har vi vært i Barcelona i over en uke! Men helsen er mye bedre enn den var i november og desember.

Men jeg er iferd med å komme sterkere tilbake. Skal bare bli ferdig med den fordømte flisleggingen først! *S* Når alt er klart, er du selvfølgelig velkommen til "at nyde en flaske rødvin"!

Vil sende en god klem tilbake til deg, og minne deg på at vi her på forum er FORDØMT HELDIGE som har DEG!

*klemmer*

Sør The HandyMan:)

Skal vi flytte til stranden med palmen - slipper fliser bl.a. - også tror jeg helsen vår ville hatt det så mye bedre i varmere strøk:-)

Men hvor skal man rømme...det ser ut som varmere strøk har blitt Norden, iflg værmeldingene:)

Godt å høre at du er bedre!

Klem fra meg

Sør The HandyMan:)

Skal vi flytte til stranden med palmen - slipper fliser bl.a. - også tror jeg helsen vår ville hatt det så mye bedre i varmere strøk:-)

Men hvor skal man rømme...det ser ut som varmere strøk har blitt Norden, iflg værmeldingene:)

Godt å høre at du er bedre!

Klem fra meg

Hei Ritva,

Ett eller annet (hai-fritt) sted, hvor man halvsover i hengekøyen i skyggen mellom palmetrær, og dagens vanskeligste gjøremål er å bestemme seg for hva man skal ha til middag.... Og den største faren er å få en frukt i hodet!

..hmmm... Kanskje en av øyene i Karibien? Eller en av øyene i det indiske hav?

*klem til en god venn*

Gjest dukkelise

Hei Grete,

*klemmer*

Ville bare si det var kjekt å se deg.

Savna deg!

mange gode tanker fra meg til deg:)

Hei Ritva,

Ett eller annet (hai-fritt) sted, hvor man halvsover i hengekøyen i skyggen mellom palmetrær, og dagens vanskeligste gjøremål er å bestemme seg for hva man skal ha til middag.... Og den største faren er å få en frukt i hodet!

..hmmm... Kanskje en av øyene i Karibien? Eller en av øyene i det indiske hav?

*klem til en god venn*

Hørtes så deilig ut at haiangsten forsvant:-)

Take care friend!

Store HaiKlem(oki da...anti hai)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...