Gå til innhold

Gruer du deg til jul


AnonymBruker

Gruer du deg til jul  

17 stemmer

  1. 1. Gruer du deg til jul

    • Ja
      8
    • Nei
      9


Anbefalte innlegg

Gruer du deg til jul og gjelder deg til det hele er overstått?

Anonymkode: e51e0...fd7

Nei,

Jeg gleder meg,

jeg har hengt opp julenek til fuglene,, satt ut høyballer, pyntet døren, hengt opp adventsstjerne, adventskalender til barna og til og med til dyrene i år:-) og mannen min lagde en pepperkakemann og en pepperkakedame med et hjerte i mellom og to hull til å putte julebånd gjennom. For meg stoppet det litt opp, da jeg fant dette fine pepperkakeverket.

Jeg lurte på hvem som hadde lagd dette fine, og datteren min sa hun  trodde det var pappa. Da jeg ikke forstod hvorfor eller saken, sa hun at dette lagde pappa fordi han elsker meg. Vel akkurat det syns jeg er rart, da kunne han muligens sagt det, men det er jo hyggelig:-) Det betyr nok at han ikke hater meg, og det syns jeg er en ok oppfattelse å ha inni meg i adventstiden.

Det er fint å være venner og se det gode i hverandre og fint man greier å beholde vennskap.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...