Gå til innhold

Nicklusheletida


ISW

Anbefalte innlegg

Hei.

For å sitere Eminem i låta "Headlights" - "I went in head first, never thinking about what I said hurts". Det var ikke meningen å være så krass, selv om vi er uenige.

Skal prøve i fremtiden å ikke være så hårsår. Jeg vil gjerne se deg videre på DOL, du har mye å bidra med.

Peace.

godt nyttår, mvh ISW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Hei.

For å sitere Eminem i låta "Headlights" - "I went in head first, never thinking about what I said hurts". Det var ikke meningen å være så krass, selv om vi er uenige.

Skal prøve i fremtiden å ikke være så hårsår. Jeg vil gjerne se deg videre på DOL, du har mye å bidra med.

Peace.

godt nyttår, mvh ISW

Så hyggelig å høre :) Jeg har ikke hatt noen planer om å gi meg på dol, men jeg vurderte det slik at det var best ikke å kommentere mer i den tråden, da det lett bare blir tull ut av slikt.

Jeg vil ønske deg også et riktig GODT NYTT ÅR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...