Gå til innhold

NHD latuda


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Hadde jeg ikke hatt behov for å overspise om jeg hadde tatt latuda?

Men skal prøve nå og spise normalt, kutte ut sjokolade og chips å se om jeg går ned i vekt. Hvis ikke slutter jeg med alle medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Tror du det hadde hjulpet om jeg gikk til lege og fikk xenical? Prøvd det før men husker ikke helt om jeg gikk ned i vekt av det. Har lyst å kutte alle medisiner nå, bare la det gå som det går så lenge jeg går ned i vekt. ER lei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis ikke slutter jeg med alle medisiner. 

Og da slutter du med sjokolade og chips og annen overspising over natten?

Anonymkode: dcef4...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke hatt behov for å overspise om jeg hadde tatt latuda?

Men skal prøve nå og spise normalt, kutte ut sjokolade og chips å se om jeg går ned i vekt. Hvis ikke slutter jeg med alle medisiner. 

Stjernestøv, du kan  ikke klage på at du går opp i vekt med det kostholdet du har beskrevet her tidligere. Reduser alt søtt til 1 dag i uken, og spis sunnere, så skal du se vektøkningen roer seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som ikke klarer det når de går på antipsykotika for man blir besatt

hadde jeg ikke byttet til abilify hadde jeg dødd av fedme og hjerteinfarkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som ikke klarer det når de går på antipsykotika for man blir besatt

hadde jeg ikke byttet til abilify hadde jeg dødd av fedme og hjerteinfarkt

Det tror jeg og, men løsningen er ikke å kutte ut alt av medisiner slik at man blir redusert til en skjelvende sjel livredd for sin egen skygge. Da er det langt bedre å ha en dialog med psykiater/primærlege og sammen forsøke finne en ok løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Og da slutter du med sjokolade og chips og annen overspising over natten?

Anonymkode: dcef4...e60

Ja som regel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Mange som ikke klarer det når de går på antipsykotika for man blir besatt

hadde jeg ikke byttet til abilify hadde jeg dødd av fedme og hjerteinfarkt

Er redd for helsa jeg og, har lyst å slutte på medisinene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Stjernestøv, du kan  ikke klage på at du går opp i vekt med det kostholdet du har beskrevet her tidligere. Reduser alt søtt til 1 dag i uken, og spis sunnere, så skal du se vektøkningen roer seg. 

Men det er lettere å gå opp på medisiner, de gir meg ulvehunger. Men skal prøve å kutte ut sjokolade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er lettere å gå opp på medisiner, de gir meg ulvehunger. Men skal prøve å kutte ut sjokolade. 

Det er godt mulig de gjør deg mer sulten, men du velger jo selv hva du spiser? Du kan koke deg noen egg, spise grønnsaker, men du velger å spise chips og sjokolade. Jeg har ingen tro på slankekurer for deg eller andre, men på endring av livsstil, og det tror jeg faktisk er mulig, selv på den typen medisiner du bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det er godt mulig de gjør deg mer sulten, men du velger jo selv hva du spiser? Du kan koke deg noen egg, spise grønnsaker, men du velger å spise chips og sjokolade. Jeg har ingen tro på slankekurer for deg eller andre, men på endring av livsstil, og det tror jeg faktisk er mulig, selv på den typen medisiner du bruker.

Javel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Sånn at du blir skikkelig syk nok en gang?

Da tar jeg ihvertfall av :( Vil ikke bli syk, men har jeg noe valg? Vil ikke være feit lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg ihvertfall av :( Vil ikke bli syk, men har jeg noe valg? Vil ikke være feit lenger. 

Det hjelper nok mye å kutte ned på snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det hjelper nok mye å kutte ned på snop.

Ja skal prøve til fredag, går jeg ikke ned slutter jeg med medisinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Skal det hjelpe må du slutte for godt.

Ja vet det. Nå skjelver jeg sånn, tror jeg får angst. Ellers får jeg for mye risperdal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet det. Nå skjelver jeg sånn, tror jeg får angst. Ellers får jeg for mye risperdal. 

Nå tenkte jeg på snopet. Nytter ikke bare å kutte ut i en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...