Gå til innhold

NHD latuda


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For noen er det vel mulig det du skriver, for andre ikke. Man må ha en viljestyrke av stål,det har ikke jeg. 

La være å ha sjokolade, kake og chips i huset. 

Anonymkode: be228...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

 

La være å ha sjokolade, kake og chips i huset. 

Anonymkode: be228...f99

Jada det er jo lett med alle julekakene som er her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Jada det er jo lett med alle julekakene som er her. 

Hvorfor kjøpe/bake så mye julekakaker da?

Anonymkode: dcef4...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hvorfor kjøpe/bake så mye julekakaker da?

Anonymkode: dcef4...e60

Trodde vi skulle spise dem opp i jula, men det er jo en haug igjen :( Jeg føler meg så missa, jeg veier nesten 100 kilo :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen er det vel mulig det du skriver, for andre ikke. Man må ha en viljestyrke av stål,det har ikke jeg. 

Du har i hvert fall en viljestyrke i deg som gjør at du for all del må prøve ny medisin. Jeg tror du har viljestyrken i deg, men du bruker den på feil måte. Bruk den på situasjonen du er i nå og ikke hvordan den kunne ha vært.

 

PS: Du er ikke håpløs. Du ser bare ikke håpet akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Du har i hvert fall en viljestyrke i deg som gjør at du for all del må prøve ny medisin. Jeg tror du har viljestyrken i deg, men du bruker den på feil måte. Bruk den på situasjonen du er i nå og ikke hvordan den kunne ha vært.

 

PS: Du er ikke håpløs. Du ser bare ikke håpet akkurat nå.

Ok. Får se hvordan det går. Har iallefall lyst å prøve uten medisiner, men tar jo tre sorter nå. Kan jeg slutte på alle tre samtidig da? Vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Får se hvordan det går. Har iallefall lyst å prøve uten medisiner, men tar jo tre sorter nå. Kan jeg slutte på alle tre samtidig da? Vi får se. 

Det er ikke lurt å hoppe fra 3. til 1. etg. i ett sprang og det er derfor vi har trapper mellom etasjene ;) Jeg ville nok ha tatt bort en og en medisin. Om du gjør for mange medisinendringer på en gang, kan du ikke vite hvilken medisin som gir bedring, hvilken som gir en eksakt bivirkning, hvilken som ikke har noen virkning osv.

Tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel er ille 

 

spydde tre ganger daglig på den PGA suget

Det var din erfaring. Jeg erfarte kun søvnighet på den , noe som var en fordel siden jeg likevel skulle sove ;) Vi er forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var din erfaring. Jeg erfarte kun søvnighet på den , noe som var en fordel siden jeg likevel skulle sove ;) Vi er forskjellige...

har aldri sagt annet 

 

men stjernestøv har min bivirkning og den er ikke til å stå imot 

 

latuda burde være verdt et forsøk

 

mange bruker den i statene

Endret av Annkarin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan bare ta inn så og så mange cal pr dag for å holde vekten ca 1500 til 2000 mener jeg å huske ..samme hva du spiser sukkeret er sukker om det så er appelsin det er bare at appelsin  er sunnere enn drops som er forskjellen, fett er ikke bare fett det er flere typer men du blir akkurat like fet av nøtter som av sjokolade når det kommer til cal, Så du kan drikke vann og puste luft som ekstra kos vis du vil ned i vekt desverre 

 

Anonymkode: 8a44e...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...