Gå til innhold

jeg skal på en halvtimes vurdering på kommunens dps

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Der skal de gi meg en medisinvurdering, siden jeg er så redd for så mye. Jeg forklarte til legen at det er som om jeg er i en boble og hun sa at jeg har time hoss dps onsdag 20 januar. Er ikke 30 minutter ganske lite?

Endret av Blomsterfluen

Fortsetter under...

Der skal de gi meg en medisinvurdering, siden jeg er så redd for så mye. Jeg forklarte til legen at det er som om jeg er i en boble og hun sa at jeg har time hoss dps onsdag 20 januar. Er ikke 30 minutter ganske lite?

30 min til medisinvurdering er helt ok. 

Blomsterfluen

30 min til medisinvurdering er helt ok. 

ok. Hva skjer under en medisinvurdering? Dette er ikke hoss den psykologen eller psykiateren jeg pleide å gå til, men til en helt ny psykiater.

Blomsterfluen

Jeg har nå gått på fluoxetin i 3-4 uker og de hjelper ikke serlig mot angsten og følelsen av å være i en boble. Jeg er like redd alt mulig, som jeg var før jeg begynte på dem.

Annonse

Blomsterfluen

Hvorfor følges du ikke lenger opp av din gamle psykiater?

fordi psykologen mente jeg var frisk ifølge testskjema med noen spørsmål.

Endret av Blomsterfluen
  • 5 år senere...
Blomsterfluen skrev (På 15.1.2016 den 15.43):

Jeg har nå gått på fluoxetin i 3-4 uker og de hjelper ikke serlig mot angsten og følelsen av å være i en boble. Jeg er like redd alt mulig, som jeg var før jeg begynte på dem.

Hvorfor følte du deg i boble? 

Anonymkode: 595d9...a38

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...