Annkarin Skrevet 16. januar 2016 Skrevet 16. januar 2016 venninna mi som jeg bor med sier jeg har begynt å snorke kjempehøyt!! Prøver ligge på siden for å ikke snorke, men hvordan kan jeg bli kvitt det? Begge foreldre snorker/snorket som faen og...hjelper det å gå ned i vekt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2016 Skrevet 16. januar 2016 venninna mi som jeg bor med sier jeg har begynt å snorke kjempehøyt!! Prøver ligge på siden for å ikke snorke, men hvordan kan jeg bli kvitt det? Begge foreldre snorker/snorket som faen og...hjelper det å gå ned i vekt?Jeg snorker også kjempehøyt. 0 Siter
PNG Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Det er mange som snorker kjempehøyt. Det kan hjelpe å gå ned i vekt, avhengig av hva som er problemet - det er jo mange tynne som snorker også. Hvis du har begynt å snorke kjempehøyt først nå, etter å ha vært overvektig lenge, så er nok årsaken noe annet enn vekten. Det kan fortsatt hjelpe å gå ned i vekt, fordi det kan være flere enn en årsak til et problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.