PNG Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 det er en senvirkning av bipolar psykoseHvis jeg reduserer på medisinen (antipsykotika) får jeg spinn i hodet, oppmerksomhetssvikt og litt svimmelhet... vet ikke hva som skjer hvis jeg ikke øker igjen etterhvert. 0 Siter
Annkarin Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 Hvis jeg reduserer på medisinen (antipsykotika) får jeg spinn i hodet, oppmerksomhetssvikt og litt svimmelhet... vet ikke hva som skjer hvis jeg ikke øker igjen etterhvert.kanskje det er en slags abstinens av antipsykotika og ikke manien......hmmm... 0 Siter
Annkarin Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 men blomsterfluen slutter jo på abilify hele tiden uten å oppleve dette. 0 Siter
Annkarin Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 jeg bråkuttet abilify for et par år siden, og det gikk bra en stund, helt til jeg var på bussen og alt plutselig stormet mot meg, og det spinnet sånn i hodet at jeg ble sengeliggende, bare oppe en gang om dagen for å spise pizza e.lble innlagt så dårlig ble jeg. 0 Siter
PNG Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 kanskje det er en slags abstinens av antipsykotika og ikke manien......hmmm...Jeg har aldri vært manisk, men forrige gang jeg sluttet på antipsykotika ble jeg bare mer og mer i "den retningen", det gikk sikkert 2 mndr... til slutt satt jeg og pratet høyt med personer jeg mante frem i hodet. 0 Siter
Annkarin Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 Jeg skulle ønske de aldri satte meg på antipsykotika, det hadde uansett ingen effekt, manien og psykosen måtte gli over av seg selv. 0 Siter
PNG Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Jeg skulle ønske de aldri satte meg på antipsykotika, det hadde uansett ingen effekt, manien og psykosen måtte gli over av seg selv.Jeg tenker ofte det samme. Hva hadde skjedd uten? Det vet jeg ikke. Det jeg har gått på har gitt meg mer matlyst og mer kroppslig sløvhet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 Skrevet 16. november 2019 Det kan være at hjernen din er mer utslitt enn andres hjerner. Anonymkode: 6a02c...e04 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 Skrevet 17. november 2019 På 22.1.2016 den 14.58, Annkarin skrev: hvorfor ble jeg så ødelagt etter manisk psykose, når andre bipolare ikke blir det? Det kommer kanskje an på hvor hardt man rammes. Og genetikk. Anonymkode: 7b876...2f8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.