Persimon Skrevet 28. januar 2016 Skrevet 28. januar 2016 Er det mulig å få endret brukernavn? Må bytte fordi jeg var dum å valgte et mange vet hvem er? (som kjenner meg). Så for å slippe å skrive anonymt hele tida hadde vært fint å få byttet. Kan dere hjelpe? 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 28. januar 2016 Skrevet 28. januar 2016 Er det mulig å få endret brukernavn? Må bytte fordi jeg var dum å valgte et mange vet hvem er? (som kjenner meg). Så for å slippe å skrive anonymt hele tida hadde vært fint å få byttet. Kan dere hjelpe?Du kan sende oss en pm hvor du oppgir hvilket brukernavn du ønsker å bytte til. 0 Siter
Persimon Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Skrevet 28. januar 2016 Får ikke lov til å sende deg pm. Fikk beskjed at jeg ikke hadde tillatelse til å sende til deg... Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 28. januar 2016 Skrevet 28. januar 2016 Det skal fungere igjen nå, så jeg foreslår at du gjør et nytt forsøk på å sende meg pm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.