Gå til innhold

hjelpen???

Anbefalte innlegg

er akkurat kommet hjem fra samtale på sykehuset,får svar i slutten av uken om når jeg kan få plass,jeg vet ikke hvordan jeg skal greie og holde meg på beina så lenge,jeg har hatt gutten min fra i går til i dag og da vi la oss i går så sa han,mamma hvorfor er du så stille?typen har også sagt det,men jeg trodde ikke gutten min merket det...

jeg er så sliten nå,husker så mye,får ikke fred,jeg vil ha tilbake kontrollen,jeg vil bare være alene,vil grine,hyle,skrike,men har ikke krefter til og diskutere ....vil legge meg ned og bare gi opp....

føler meg fanget,slippes ikke fri....jeg ser ting jeg ikke vil se,det gjør meg kvalm....

så jeg flykter inn i stillheten,er taus,ordene er tatt i fra meg.....jeg eier ikke noe lengre....

eksisterer ikke lengre,lever ikke,fungerer ikke,jeg er blitt ført bort...

beib

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40981-hjelpen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia kjære venn*s*

Vil ikke dra deg lengre ned, men er inne i en sånn periode selv.. orker ikke mer...

*ville bare sende deg en liten klem*

Kjære begge to!

Akkurat nå er det litt sånn at jeg ganske enkelt ikke vet hva jeg skal si!

Kanskje er det ikke smarte løsninger og lettvindte ord dere er ute etter, men rett og slett den gode følelsen av at det er noen som bryr seg. Og det ER det her inne, det vet dere godt!!

Her er det folk som leser og leser, både på solskinnsdager og regndager. I noen perioder har vi flest regndager, men det er ALLTID sol over skyene. Etter en down-periode vil det alltid gå litt bedre. Kan dere klare å tenke på det? Håpe og tro at ting kan bli bedre? For det kan de sannelig, og det kommer det også til å bli! Kunsten er å ikke gi opp, men holde ut til ting bedrer seg...

Varkme klemmer til dere fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40981-hjelpen/#findComment-154214
Del på andre sider

Kjære begge to!

Akkurat nå er det litt sånn at jeg ganske enkelt ikke vet hva jeg skal si!

Kanskje er det ikke smarte løsninger og lettvindte ord dere er ute etter, men rett og slett den gode følelsen av at det er noen som bryr seg. Og det ER det her inne, det vet dere godt!!

Her er det folk som leser og leser, både på solskinnsdager og regndager. I noen perioder har vi flest regndager, men det er ALLTID sol over skyene. Etter en down-periode vil det alltid gå litt bedre. Kan dere klare å tenke på det? Håpe og tro at ting kan bli bedre? For det kan de sannelig, og det kommer det også til å bli! Kunsten er å ikke gi opp, men holde ut til ting bedrer seg...

Varkme klemmer til dere fra Grete :-)

Kjære Grete.

Ja, trenger nok noen til å holde meg, men jeg skyver dem bare unna. Greier ikke kontakten. Men takk for svaret Grete. Håper du har det bra selv... Klem fra Bea.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40981-hjelpen/#findComment-154876
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...