Gå til innhold

XbellaX


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg prøver å svare deg, sitere deg, i tråden, men det går ikke,

Jeg er opprørt over at mitt lange grundige svar til deg ble borte....

bare sånn, helt plutselig, borte:-(

Jeg skal svare igjen, jeg må bare, ta meg sammen, orke, men jeg har godt av juling, m.m. :-(

Jeg irriterer meg selv så grenseløst. Og det er ikke første gang jeg irriterere meg over meg selv, 

Men det kommer et svar, når jeg bare kommer over min egen frustrasjon. Og faktisk er det umulig å sitere deg, så det er noe feil på dol også, men selv om det er irriterende, er det mye mindre irriterende enn jeg irriterer meg selv.

Takk for spørsmålene-

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg prøver å svare deg, sitere deg, i tråden, men det går ikke,

Jeg er opprørt over at mitt lange grundige svar til deg ble borte....

bare sånn, helt plutselig, borte:-(

Jeg skal svare igjen, jeg må bare, ta meg sammen, orke, men jeg har godt av juling, m.m. :-(

Jeg irriterer meg selv så grenseløst. Og det er ikke første gang jeg irriterere meg over meg selv, 

Men det kommer et svar, når jeg bare kommer over min egen frustrasjon. Og faktisk er det umulig å sitere deg, så det er noe feil på dol også, men selv om det er irriterende, er det mye mindre irriterende enn jeg irriterer meg selv.

Takk for spørsmålene-

 

 

 

 

Hei MM, dersom du orker så svarer du når du får bedre tid og mer krefter, det er ingen hast jeg ble bare nysgjerrig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plight of the Common Man
2 hours ago, Madelenemie said:

Hei!

Jeg prøver å svare deg, sitere deg, i tråden, men det går ikke,

Jeg er opprørt over at mitt lange grundige svar til deg ble borte....

bare sånn, helt plutselig, borte:-(

Jeg skal svare igjen, jeg må bare, ta meg sammen, orke, men jeg har godt av juling, m.m. :-(

Jeg irriterer meg selv så grenseløst. Og det er ikke første gang jeg irriterere meg over meg selv, 

Men det kommer et svar, når jeg bare kommer over min egen frustrasjon. Og faktisk er det umulig å sitere deg, så det er noe feil på dol også, men selv om det er irriterende, er det mye mindre irriterende enn jeg irriterer meg selv.

Takk for spørsmålene-

 

Problemene med forumet kommer av at du router om utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, XbellaX skrev:

 

Hei MM, dersom du orker så svarer du når du får bedre tid og mer krefter, det er ingen hast jeg ble bare nysgjerrig :-)

Takk:-)

Jeg må bare komme over nedturen, av at et så langt og grundig svar måtte bli borte.

Er det ikke rart at jeg ikke får varsel om at du nå svarte meg? Jeg får varsel om mye annet rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Plight of the Common Man skrev:

 

Problemene med forumet kommer av at du router om utlandet.

?

Javel?

Jeg har brukt proxy, bridge, tor m.m. men gjør ikke det nå.

Det varierer hva jeg gjør, avhengig av PC jeg sitter på, og en del mer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...