Gå til innhold

Legen litt slapp med å svare..?


Gjest akademiker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Seroxatan

Han har i et tidligere innlegg gitt beskjed om at han ikke er tilgjengelig før i slutten av uken.

Ikke for å kverulere, men han er slapp med å svare uansett; og svarer ofte lite utfyllende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kverulere, men han er slapp med å svare uansett; og svarer ofte lite utfyllende.

Jeg må nu få lov å si meg meget enig der! Men så er jo dette LEGE norge! *host host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kverulere, men han er slapp med å svare uansett; og svarer ofte lite utfyllende.

Er ikke helt enig i at svarene er sjeldne og dårlige. Gode spørsmål gir ofte gode svar.

Det er jo ikke alle innlegg som krever ett svar, og mange spørsmål har vært besvart mange ganger før (folk er ikke så flinke til å søke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nu få lov å si meg meget enig der! Men så er jo dette LEGE norge! *host host*

Nå er dette engang et seriøst legeforum, ikke bare for nyskjerrige, men også for mennesker i krise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

1. Jeg har vært fraværende grunnet en kongress og har gitt beskjed om det på forum.

2. Jeg har kontrakt på kun 20 svar per uke og må derfor velge.

3. Enkelte innlegg er klart ikke spørsmål til meg, og disse hopper jeg over.

4. Jeg hadde sans for den som skrev at gode spørsmål (med gode overskrifter) gir større sjanse for bedre svar.

5. Oppfordrer igjen folk til å bruke søk-funksjonen. Det ligger utrolig masse opplysninger i databasen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Jeg har vært fraværende grunnet en kongress og har gitt beskjed om det på forum.

2. Jeg har kontrakt på kun 20 svar per uke og må derfor velge.

3. Enkelte innlegg er klart ikke spørsmål til meg, og disse hopper jeg over.

4. Jeg hadde sans for den som skrev at gode spørsmål (med gode overskrifter) gir større sjanse for bedre svar.

5. Oppfordrer igjen folk til å bruke søk-funksjonen. Det ligger utrolig masse opplysninger i databasen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

hei.

jeg hadde satt inn et innlegg for en stund siden, med da svaret kom ble det slettet sammen med noe annet (ved en feil). Kan ikke du lege, hvis du ennå husker hva du svarte meg legge svaret inn på nytt? Spørsmålet gjald panikkangst...

Hilsen tilham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

hei.

jeg hadde satt inn et innlegg for en stund siden, med da svaret kom ble det slettet sammen med noe annet (ved en feil). Kan ikke du lege, hvis du ennå husker hva du svarte meg legge svaret inn på nytt? Spørsmålet gjald panikkangst...

Hilsen tilham

Jeg husker dessverre ikke spørsmålet. Kan du legge det inn på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...