Gå til innhold

er det best å vente til med mageoppstarmming til etter man har fått barn?

Anbefalte innlegg

Gjest uuushh

Jeg fikk en nydelig sønn for snart 2år siden. Men dessverre fikk jeg også en hel del strekkmerker og løs hud på magen. Jeg har nå tatt av alle de kiloene jeg la på meg under svangerskapet pluss 10 kilo til. Så nå er jeg veldig slank..Men magen er jo fremdeles veldig stygg, så stygg at jeg ikke vil gå i bikini eller "vise den fram" til noen..

Jeg har tenkt en del på å stramme opp og fjerne overflødig hud men jeg har jo etterhvert tenkt til å få flere barn. Er det poengløst å ta en slik operasjon hvis jeg ikke har fått de barna jeg skal ha ennå? Jeg er bare 25 år og har ikke tenkt å få flere barn før jeg er nærmere 30. Det er bare så utrolig kjedelig å ikke kunne vise seg frem uansettt hvor tynn jeg blir fordi magen ser ut som et katastrofeområde. Men dersom sjansen for at en fødsel til vil ødelegge resultatet av en operasjon er det jo sløsing av penger.....Trenger synspunkter..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...