Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Ritvavennen.

*først en stoor trøsteklem til deg*

Tenker på det du skrev om døden... Har hatt to nære familiemedlemmer som har dødd i det siste.. den ene i går faktisk..

Det er som du sier så forbannet urettferdig at de som virkelig vil leve går bort..

Det er ikke meningen at livet skal være enkelt Ritva, og det vet vell vi her inne alt om. Og jeg er helt enig i at vi får prøve å hjelpe hverandre så mye det går an. Derfor skriver jeg sjelden her inne når jeg er langt nede, men noen ganger skriver jeg, og vet du hva? Det hjelper faktisk.

Har bynt å huske mer oppi alt dette vonde som skjer rundt meg, og psykologen mente at å skrive var en veldig god terapi. Har ei dagbok jeg bruker veldig mye, hjemmesiden, og her inne da. Psykologen mente også at det er stor grunn til å tro at jeg vil få hukommelsen helt tilbake i løpet av kort tid... Vet ikke om jeg skal synes det er positivt eller negativt.. Positivt i den forstand at jeg ikke trenger gå i det uvisse om det finnes mer grums, og negativt for jeg ikke vil ha mer på netthinna..

Nei dette innlegget skulle være til deg, og nå ble det mye snakk om meg selv igjen..sorry. Er vell bare egoist jeg..hmmmm. *klem til deg ritva*

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...