Gå til innhold

Jeg greide det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg holdrt fest for min mann,

alt ble fantastisk,

Jeg greide ikke lenger enn ca kl 24, men mange festet til 06.00 på morgenen.

Jeg stammet ikke!! enda jeg var innstilt på å stamme for min mann, jeg liker ikke være i rampelys og fokus, men muligens fordi jeg var så innstilt på å¨stamme, så stammet jeg ikke. Jeg grep mikrofonen, og menneskene lo, konsekvent der damen på voksenopplæringen sa...?...det var i følge henne mer enn en tale, det var humor og hjertevarme.

Jeg var altså morsom. Min mann sa jeg var så morsom at 15 min var alt for kort...?

Alle gjestene både lo og gråt, mange kom bort til meg og sa at talen var fantastisk, tror det er det mest oppsummerende ordet.

Men det som forbauser meg, er at menneskene lo, akkurat der damen på voksenopplæringen sa...så derfor tok jeg naturlige pauser, jeg kunne ikks snakke før latteren la seg, Jeg hadde punktum på de stedene, men det var latteren som egentlig ble de avgjørende punktum.

For mange år siden var det en dame som sa jeg burde bli stand-up komiker, jeg ble mildt sagt, sur, irritert, sjokkert, forundret...noe sånt, men nå lurer jeg jammen på om hun ikke hadde rett. Jeg har faktisk en naturlig evne til å underholde???

Jeg var så avslappet der på scenen, og fordi jeg ikke presterte noe for min egen del, men kun fokuserte på min mann, så gjaldt det å få det frem, så oppriktig som mulig fra hjertet mitt, til han, det må jeg si gikk enkelt, 

Jeg glemte alt annet, enn han, han fyldte mitt hjerte og mitt hode, det var et emne min kjære mann, og kanksje er det så enkelt det er å berøre andre.

Jeg fikk det til, Tusen takk dolbrukere og oppmuntrere!!!

Tenk at jeg er så morsom:-) min mann var og er sååå, og jeg er mildt sagt forundret over min egen evne til å tale, være morsom...jeg er altså så morsom jeg...det erfarte jeg for litt siden. De lo jo gjennom hele talen, og min mann sa han håpet den ikke var slutt da den var slutt, jeg kan altså vøre så morsom:-)

Anonymkode: 0287b...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holdrt fest for min mann,

alt ble fantastisk,

Jeg greide ikke lenger enn ca kl 24, men mange festet til 06.00 på morgenen.

Jeg stammet ikke!! enda jeg var innstilt på å stamme for min mann, jeg liker ikke være i rampelys og fokus, men muligens fordi jeg var så innstilt på å¨stamme, så stammet jeg ikke. Jeg grep mikrofonen, og menneskene lo, konsekvent der damen på voksenopplæringen sa...?...det var i følge henne mer enn en tale, det var humor og hjertevarme.

Jeg var altså morsom. Min mann sa jeg var så morsom at 15 min var alt for kort...?

Alle gjestene både lo og gråt, mange kom bort til meg og sa at talen var fantastisk, tror det er det mest oppsummerende ordet.

Men det som forbauser meg, er at menneskene lo, akkurat der damen på voksenopplæringen sa...så derfor tok jeg naturlige pauser, jeg kunne ikks snakke før latteren la seg, Jeg hadde punktum på de stedene, men det var latteren som egentlig ble de avgjørende punktum.

For mange år siden var det en dame som sa jeg burde bli stand-up komiker, jeg ble mildt sagt, sur, irritert, sjokkert, forundret...noe sånt, men nå lurer jeg jammen på om hun ikke hadde rett. Jeg har faktisk en naturlig evne til å underholde???

Jeg var så avslappet der på scenen, og fordi jeg ikke presterte noe for min egen del, men kun fokuserte på min mann, så gjaldt det å få det frem, så oppriktig som mulig fra hjertet mitt, til han, det må jeg si gikk enkelt, 

Jeg glemte alt annet, enn han, han fyldte mitt hjerte og mitt hode, det var et emne min kjære mann, og kanksje er det så enkelt det er å berøre andre.

Jeg fikk det til, Tusen takk dolbrukere og oppmuntrere!!!

Tenk at jeg er så morsom:-) min mann var og er sååå, og jeg er mildt sagt forundret over min egen evne til å tale, være morsom...jeg er altså så morsom jeg...det erfarte jeg for litt siden. De lo jo gjennom hele talen, og min mann sa han håpet den ikke var slutt da den var slutt, jeg kan altså vøre så morsom:-)

Anonymkode: 0287b...bb1

Lidok995T.jpg

Anonymkode: 129ff...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Å - så herlig at festen ble vellykket!!!!

Er så glad på dine vegne, og jeg tenker at mann og barn og gjester fikk en fantastisk opplevelse fordi DU hadde lagt ned så mye kjærlighet i arbeidet og forberedelsene - og fordi du rett og slett er særdeles strukturert og flink på organisering! Spesielt gøy var det jo at talen ble vellykket :-)

Så nå kan du hvile på dine laurbær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augusta Luise

Det var utrolig godt å lese dette! Gratulerer så mye med vel gjennomført markering og ikke minst vellykket tale. Mannen din vil komme til å huske dette hele livet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde bli sånn party-planner :) Du er jo helt rå på å stelle istand til fest. Veldig glad for å høre at festen ble vellykket, jeg hadde ikke regnet med noe annet ;) Du har jo stålkontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...