Gå til innhold

Frisk i to år.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at jeg var frisk i to år? Vil være frisk igjen. Det var de beste årene i mitt liv, klarte meg uten medisiner. Jeg var veldig positiv også, folk kommenterte det. 

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan kan det ha seg at jeg var frisk i to år? 

Vanskelig å si. Alt som skjer virker tilfeldig og meningsløst. Noen ganger vinner du i lotteriet, som oftest ikke.

Anonymkode: eba08...042

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å si. Alt som skjer virker tilfeldig og meningsløst. Noen ganger vinner du i lotteriet, som oftest ikke.

Anonymkode: eba08...042

Men det var vel meningen at jeg skulle vite hvordan det er å være frisk? Klarte bare ikke å holde på det...

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Men det var vel meningen at jeg skulle vite hvordan det er å være frisk? Klarte bare ikke å holde på det...

Det er vanlig og forsåvidt en del av sykdomsbildet at du kan ha bedre og dårligere perioder i løpet av livet. Det gjelder også psykoselidelser, som du sliter med. Det er ikke noen overnaturlig grunn til at du skulle vite hvordan det var å være frisk, men forhåpentligvis kan du få nye gode perioder, med mer energi til å ta fatt på det livet har å by på.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, tilstede skrev:

Det er vanlig og forsåvidt en del av sykdomsbildet at du kan ha bedre og dårligere perioder i løpet av livet. Det gjelder også psykoselidelser, som du sliter med. Det er ikke noen overnaturlig grunn til at du skulle vite hvordan det var å være frisk, men forhåpentligvis kan du få nye gode perioder, med mer energi til å ta fatt på det livet har å by på.

Ja får håpe det da at jeg får nye gode perioder, blir så lei av å ikke være bra. Hadde til og med evner når jeg var frisk,taklet det da. Hadde masse energi og var positiv hele tiden, tror selv ikke friske folk til vanlig har det så godt. Jeg var bare så takknemlig. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja får håpe det da at jeg får nye gode perioder, blir så lei av å ikke være bra. Hadde til og med evner når jeg var frisk,taklet det da. Hadde masse energi og var positiv hele tiden, tror selv ikke friske folk til vanlig har det så godt. Jeg var bare så takknemlig. 

Ja vi får virkelig håpe det. 

Skrevet

mamma hadde psykoser og var frisk mange år mellom hver gang

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

mamma hadde psykoser og var frisk mange år mellom hver gang

Ok. Heldig hun da...trodde ikke det gikk an.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...