Gå til innhold

Hvor skal du på ferie i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal du til utlandet eller feriere i Norge?

Anonymkode: 71c2e...b31

AnonymBruker
Skrevet

Den listen var ikke exhaustive, vel.

Anonymkode: d1e05...acb

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den listen var ikke exhaustive, vel.

Anonymkode: d1e05...acb

Skal nok "feriere" hjemme, vel (som vanlig, må man vel nesten kunne si).

Worrisome Plenty
Skrevet

Skal ikke på ferie. Costa del leilighet for meg.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du til utlandet eller feriere i Norge?

Reprisesommer. :) Hytta, Sverige (samme hotell for tredje gang) og Kreta (samme hotell for andre gang). :) 

Gjest Gargamel
Skrevet

Blir i Norge i år. Kanskje Jotunheimen e.l. pluss østlandet (har familie der).

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal på ferie eller om jeg skal på ferie i det hele tatt, men jeg har lyst til å ta med telt og hund og forsvinne en uke på Hardangervidda eller Jotunheimen.

Skrevet (endret)

Den norske sommeren er så kort at jeg ikke vil gå glipp av den ved å reise bort de ukene den varer. Så det blir nok Norgesferie på og ved sjøen i år også :). Og kanskje en liten fjelltur.

Endret av Xtra
Skrevet

Jeg skal ha 3+1 uke ferie i sommer. Skal ha ca en uke på den lille hytta vår ved sjøen (er så nærme der vi bor at jeg også evt kan være der mens jeg jobber), ei lita uke hos svigermor, ei uke hjemme (inkl et slektstreff) og ei uke i Tyskland.

Tror det blir en fin sommer!!!

Skrevet

Vi skal en drøy uke til Kreta.  Resten av ferien blir nok en kombinasjon av hjemme- og hytteliv.

Skrevet

Alt for lenge til sommeren ennå til at jeg vet hva jeg kommer til å gjøre;-)

Skrevet

Her blir det én uke i Frankrike med storfamilie! Gåsj! :) Og én uke alene på hytta med kjæresten og kattene og resten hjemme. 

Skrevet
12 timer siden, morsan skrev:

Her blir det én uke i Frankrike med storfamilie! Gåsj! :) Og én uke alene på hytta med kjæresten og kattene og resten hjemme. 

Høres ut som en deilig ferie! Vive la France :-)

Nicklusheletida
Skrevet

Ei ukes Norgesferie og 5 dager i Barcelona. I mellom der noen dager hjemme. 3 uker sommerferie, men håper å kunne ta noen dager på fjellet i sepember når konfirmasjonen er over. 

AnonymBruker
Skrevet

1 uke i Norge (Romsdalen) og 4 uker ferie i september skal fordeles på Sardinia, Korsika og den italienske "riviera" om det blir som man ønsker seg :)

Anonymkode: a68d4...464

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...