Gå til innhold

Arbeid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
19 minutter siden, Wretch skrev:

Nei, jeg ser på meg selv som en som har fått alt på et sølvfat, og ikke har møtt motgang, og folk mener nok det samme.

Hvis dette er tilfelle, så er nok de som vasker dasser lykkeligere. De slipper å forakte seg selv, slik det ser ut til at du gjør.De kan gå med hevet hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Wretch skrev:

Jeg tror mye av det som hevdet på forumet ikke stemmer. Virker som mange liksom går med skylapper.

Det er vel litt meningsløst å krangle om hva "folk" mener og tenker?  Som tonie er inne på - det kommer an på om man har fornuften påskrudd eller om man har en dårlig dag og trenger noen å la det gå ut over til man føler seg bedre.  Verden er heldigvis ikke slik den ser ut hvis man bare betrakter den gjennom kommentarfeltene på nett.

Noe som overrasker meg her på DOL, er at enkelte er overbevist om at de er utsatt for hat, fordommer og baksnakking, samtidig som de forteller at de praktisk talt ikke omgås andre mennesker.  Det kan vel også kalles å gå med skylapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutes ago, laban said:

Noe som overrasker meg her på DOL, er at enkelte er overbevist om at de er utsatt for hat, fordommer og baksnakking, samtidig som de forteller at de praktisk talt ikke omgås andre mennesker.  Det kan vel også kalles å gå med skylapper?

Nei, hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.4.2016 at 11:49 AM, Wretch said:

Nei, jeg ser på meg selv som en som har fått alt på et sølvfat, og ikke har møtt motgang, og folk mener nok det samme.

Ok. Beklager da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...