Gå til innhold

Hva slags mat skal du kose deg med i kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her ble det nystekte rundstykker med reker, vel.

Anonymkode: 48de9...aed

Skrevet

Ikke det klissete middagsforslaget som var her for ett par uker siden, med spaghetti med baconost og chilisaus. Det smakte ikke.

Blir vel muligens pizza, i mangel av noe bedre.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Inner self said:

Ikke det klissete middagsforslaget som var her for ett par uker siden, med spaghetti med baconost og chilisaus. Det smakte ikke.

forever-alone-69.png

Anonymkode: 0dba9...5c8

AnonymBruker
Skrevet

Skal lage pizza med Peppes-bunn fra kjøledisken, First Price kokt skinke, Jarlsberg og innkokt Dolmio Classico, vel.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal lage pizza med Peppes-bunn fra kjøledisken, First Price kokt skinke, Jarlsberg og innkokt Dolmio Classico, vel.

Reprise-middag?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tager noe av det jeg haver når sulten melder seg. Foreløpig ser det ut til at det eneste kroppen ønsker seg en lørdagskveld er sjokolade og det har den fått. Så får vi se om det melder seg andre behov etterhvert. Jeg kan velge i følgende: Biff med tilbehør, røkte pølser i en eller annen variant, kotelett med tilbehør, kjøttpudding med tilbehør, laks med tilbehør, en omelett m/salat osv osv. 

Nå skal jeg gå meg en tur så får vi se om sulten melder seg :)

Anonymkode: cc332...237

stjernestøv
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her ble det nystekte rundstykker med reker, vel.

Her blir det natchos, men har migrene. Får jo det av folk her inne som kaller meg psyk :( 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutes ago, AnonymBruker said:

Reprise-middag?

De va liddli gått, vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...