Gå til innhold

Sovende hender.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg er så plaget med at hendene sover, spesielt den høyre. Hva kan det være? Har vært sånn noen uker. Andre kroppsdeler sover også, men det er verst med hendene. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg er så plaget med at hendene sover, spesielt den høyre. Hva kan det være? Har vært sånn noen uker. Andre kroppsdeler sover også, men det er verst med hendene. 

Pga overvekt?

Anonymkode: f4512...187

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pga overvekt?

Å? Det visste jeg ikke. 

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, Trine skrev:

Dårlig blodsirkulasjon?

Ja det er jo mulig. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo mulig. 

Kanskje du burde bestille en helsesjekk hos legen?

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, Trine skrev:

Kanskje du burde bestille en helsesjekk hos legen?

Ja får bestille time på mandag, da kan han se så overvektig jeg har blitt. 

Nicklusheletida
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja får bestille time på mandag, da kan han se så overvektig jeg har blitt. 

Ja, du skulle jo be om hjelp til overvekten. Trenger ikke vente til mandag. Du kan bestille nå :-)

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, du skulle jo be om hjelp til overvekten. Trenger ikke vente til mandag. Du kan bestille nå :-)

De har ikke telefontid nå. Får bestille på mandag.

stjernestøv
Skrevet

Bare jeg ikke har ms, syns det passer til meg. 

Skrevet
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet ikke helt, men når jeg var veldig overvektig sovnet også jeg lett i armer og ben. Det kan ha med overvekt å gjøre, og selvsagt medisiner. Tror ikke du skal tenke så mye på det.

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, tilstede skrev:

Jeg vet ikke helt, men når jeg var veldig overvektig sovnet også jeg lett i armer og ben. Det kan ha med overvekt å gjøre, og selvsagt medisiner. Tror ikke du skal tenke så mye på det.

Å føler meg så elendig nå,må bestille legetime. 

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å føler meg så elendig nå,må bestille legetime. 

Du får bestille legetime mandag morgen, og kreve skikkelig utredning/oppfølging. Sånn skal man ikke behøve ha det!

stjernestøv
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får bestille legetime mandag morgen, og kreve skikkelig utredning/oppfølging. Sånn skal man ikke behøve ha det!

Ja får gjøre det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...