Gå til innhold

Fikk latuda.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Fikk latuda likevel uten sånn refusjon eller hva det heter, skal hente dem i dag. Begynne på dem i kveld og kutte ut risperdal, ta 200 mg seroquel. Ånei, jeg er nervøs og litt redd. Dere svarer vel ikke, men måtte bare fortelle det. Måtte fortsette meg fluoxetin, nå hører jeg på dem. Viste sykepleieren det NHD hadde skrevet, han sa jeg måtte skrive til han om medisiner osv istedenfor her. Og jeg som drømte at jeg ble psykotisk av latuda, jaja blir spennende dette. 

Skrevet

Lykke til med ny medisin :) Husk å være tålmodig nå.

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Lykke til med ny medisin :) Husk å være tålmodig nå.

Takk :) Ja han sa jeg måtte holde ut litt om jeg fikk ubehag, håper jeg klarer det. Sa jo at jeg egentlig ville slutte på alt, at jeg føler meg forgiftet. Så skal jeg begynne på en ny, væ litt eller ganske skummelt. 

Nicklusheletida
Skrevet
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fikk latuda likevel uten sånn refusjon eller hva det heter, skal hente dem i dag. Begynne på dem i kveld og kutte ut risperdal, ta 200 mg seroquel. Ånei, jeg er nervøs og litt redd. Dere svarer vel ikke, men måtte bare fortelle det. Måtte fortsette meg fluoxetin, nå hører jeg på dem. Viste sykepleieren det NHD hadde skrevet, han sa jeg måtte skrive til han om medisiner osv istedenfor her. Og jeg som drømte at jeg ble psykotisk av latuda, jaja blir spennende dette. 

Den drømmen er bare en drøm og nå tror jeg det er svært viktig at du ikke kjenner etter alle mulige symptomer og gir medisinen skylden sånn allerede i morgen eller i overmorgen. Og jeg tror det er svært viktig at du ikke ser på dette som en Hokus pokus løsning som skal gjøre deg slank på et blunk. Du er helt nødt til å ta innover deg at det også kreves en egeninnsats. Nå brøt jeg vist regelen, men vil ønske deg lykke til :)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Den drømmen er bare en drøm og nå tror jeg det er svært viktig at du ikke kjenner etter alle mulige symptomer og gir medisinen skylden sånn allerede i morgen eller i overmorgen. Og jeg tror det er svært viktig at du ikke ser på dette som en Hokus pokus løsning som skal gjøre deg slank på et blunk. Du er helt nødt til å ta innover deg at det også kreves en egeninnsats. Nå brøt jeg vist regelen, men vil ønske deg lykke til :)

Takk :) 

Nei slank blir jeg jo ikke, skal jo ta 200 mg seroquel. Men etterhvert når latuda virker som den skal, kan jeg jo slutte på seroquel...er sånn jeg tenker ihvertfall. 

stjernestøv
Skrevet

Oi, dejavu opplevelse...

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer og ikke minst lykke til med oppstart! Kvakk :)

Anonymkode: 011f9...9dc

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer og ikke minst lykke til med oppstart! Kvakk :)

Takk :) 

Men de hadde ikke latuda på apoteket, får fredag eller lørdag. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke lenge til :) Håper det blir bedre for deg nå. Nå skal jeg ut i finværet. Her er det knall blå himmel og sola varmer :) Vakre mai :)

stjernestøv
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke lenge til :) Håper det blir bedre for deg nå. Nå skal jeg ut i finværet. Her er det knall blå himmel og sola varmer :) Vakre mai :)

Nei får ha tålmodighet noen dager. Takk :) Hørtes herlig ut , håper solen kommer her og snart :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...